Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 756 905,73 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 784,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 31806946 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вільхова Яна Леонідівна |
| Телефон: | 380442490990, 380981690762 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
9 |
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог п. 1.2.1. Розділу 2 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт/надання послуг відповідно предмету закупівлі. Відповідно до вимог п.1.2.2. Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних). В складі пропозиції Учасника відсутню згода на обробку персональних даних від працівників, які зазначені в довідці, що надана Учасником в складі пропозиції на виконання п.1.2.1. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження згода на обробку персональних даних на всіх працівників, які зазначені в довідці про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей. 2. Відповідно до вимог п.1.3.2 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1 Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше трьохмісячної давнини, який повинний містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт відповідно до договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення); - відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи. В наданому Учасником листі- відгуку відсутня інформація про: обсяги виконання робіт, фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження листа – відгуку, який буде містити інформацію про: обсяги виконання робіт, фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення), відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи. 3. Вимогами Додатку 3 до ТД Замовника вимагалося надання завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5. В складі пропозиції Учасника відсутня чином копії ліцензії комплексу АВК-5 на момент подання тендерної пропозиції. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження чинної копії ліцензії комплексу АВК-5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.