Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 583 939,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 919,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
Телефон: | 380674564592 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
8 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННА АРТУРІВНА повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копію аналогічного договору, зазначеного у довідці; копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці; Акти прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрати(файл «3. Досвід.pdf.pdf»). Натомість, тендерною документацію вимагалося надання саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», розділ VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити уточнені документи: Копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, а саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. за договором, який вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці; Копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, а саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір у 2023 та/або 2024 році, предметом якого є будівництво/капітальний ремонт/реконструкція об’єктів (житлових або не житлових будівель/споруд/будинків/частин будівель) та/або електромонтажні роботи, загальною вартістю не менше ніж 1 000 000,00 грн. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.