Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 907 891,85 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 29 078,92 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Контактна особа: | Кітнік Олександр Миколайович |
Телефон: | +380969718948 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТРАСА" (Код ЄДРПОУ 23656312) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Послуги з благоустрою населених пунктів – негайна ліквідація дрібних деформацій і пошкоджень вулично-шляхової (дорожньої) мережі південно-східної частини міста Хмельницького» , код ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-004116-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пп.1 п.3.5. Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником вимагалось надати Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства; - гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, не мають обмежень в користуванні. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТРАСА" (Код ЄДРПОУ 23656312) наявні наступні документи: Інформаційна довідка про наявність обладнання та механізмів необхідних дорожніх ремонтно-будівельних робіт від 26.03.2024 року, Довідка від 26.03.2024 року №11/26/03/24 про відсутність будь яких обмежень і заборон щодо техніки, машин і механізмів, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та інвентарні картки механізмів, які будуть залученні до виконання умов закупівлі. З поданих вищезазначених документів випливає, що учасник ТОВ «ТРАСА» у складі тендерної пропозиції не довантажив копію інвентарної картки на повітродувку Shtill, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "ТРАСА" (Код ЄДРПОУ 23656312)) необхідно надати наступні документи: - інвентарну картку на повітродувку Shtill, яка зазначена в інформаційній довідці про наявність обладнання та механізмів необхідних для виконання дорожніх ремонтно-будівельних робіт від 26.03.2024 року б/н.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.