Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 900 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 39 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 117 000,00 UAH |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Головач Андрій Володимирович |
Телефон: | 380445862398 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до службової записки Операційного менеджера НГВУ «Охтирканафтогаз» від 02.042024 №2254/10 виникла необхідність відмінити процедуру Закупівлі з підстав, передбачених пп.1 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт, а саме: «після повторного комісійного огляду об’єкту, було встановлено факт збільшення пошкоджень дорожнього полотна після його експлуатації в осінньо-зимовий період.» Виходячи з вищенаведеного Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі з встановленим обсягом робіт, що були визначені в тендерній документації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-04-2024, 00:03
Період оскарження:
з 10-04-2024, 08:49 по 21-04-2024, 00:00
Документи:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору за 2020-2024рр. проте Учасник не надав підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Учаснику, на виконання вимог пункту 1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, необхідно завантажити документи згідно вимог та переліку, що встановлені Замовником в пп.1.2. п.2 Розділу І Додатку 2 до ТД та у разі необхідності завантажити оновлену довідку згідно вимог пп.1.2. п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог підпункту 5.1. пункту 5. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, надано Гарантійний лист в якому відсутній останній абзац, що встановлений Формою 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учаснику, на виконання вимог підпункту 5.1. пункту 5. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, необхідно завантажити Гарантійний лист згідно Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.