Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.(05136) 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел. (05136) 414-64. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 49 755 285,77 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 497 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
Телефон: | 380513642177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ» на закупівлю робіт: «Реконструкція. Заміна КРУ-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 Пункт плану РПЗ-2024: 4.10 (UA-P-2024-03-04-001897-а) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-08-004238-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178). 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 ТОВ «Електропівденмонтаж» (далі Учасник) не надав файл у форматі pdf відсканований з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидентів), а саме копію Статуту ТОВ «Електропівденмонтаж» та Графічної структури власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 1.2 Учасник до копії договору №1404/2020/20121-01-20-09322 від 28.04.2020 р. не надав додатки, зазначені в розділі 15 п.15.5 договору. 1.3 На вимогу тендерної документації (розділ III, пункт 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей») щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник надав довідку від 18.03.2024 № 84 «Стосовно наявності обладнання та МТБ», де відсутня інформація щодо залучення спроможностей субпідрядників/співвиконавців. Окремо надано довідку від 19.03.2024 № 24/03-133/5 «Довідка про наявність обладнання» потенційного субпідрядника ПАТ «ТЕХЕНЕРГО». (З наданої інформації не зрозуміло, чи планує, для підтвердження своєї відповідності такому критерію, Учасник залучати спроможності МТБ інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців). 1.4 На вимогу тендерної документації (розділ III, пункт 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей») щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасник надав довідку від 18.03.2024 № 46 «Про чисельність та склад працівників», де відсутня інформація щодо залучення спроможностей субпідрядників/співвиконавців. Окремо надано довідку від 19.03.2024 № 24/03-133/6 «Довідка про наявність працівників…» потенційного субпідрядника ПАТ «ТЕХЕНЕРГО». (З наданої інформації не зрозуміло, чи планує, для підтвердження своєї відповідності такому критерію, Учасник залучати працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»»: 2.1 пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: п.п.8 «Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидента) та додатку 5 (для нерезидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації)». 2.2. пункт 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей»), а саме: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). «Учасник повинен надати: 2.2 копію договору(ів) вказаного в довідці про наявність досвіду». 2.3. пункт 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей»), а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «Довідка учасника (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання (власного або орендованого) та матеріально-технічної бази, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання робіт, передбачених проектною документацією, відповідно до таблиці 1 розділу 2 Технічної специфікації, наведеною у додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи, оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких спроможностей учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 2.4. пункт 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей»), а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) Довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із переліком персоналу (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ енергоблоків АЕС, за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу), у відповідності до об’ємів робіт, вказаних у Технічній специфікації, наведеної у додатку 1 до тендерної документації. Довідка повинна бути складена з урахуванням вимог Закону України “Про захист персональних даних». В довідці повинна міститися наступна інформація: 1.1. Прізвище, ім’я, по-батькові. 1.2. Посада. 2) Довідка учасника (складена в довільній формі), яка підтверджує перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки у працівників, яких планується залучити до виконання даних робіт (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), із зазначенням прізвища, імені, по-батькові та дати останньої перевірки знань за підписом уповноваженої особи, оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити працівників субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких працівників учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців» У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати Статут ТОВ «Електропівденмонтаж» у форматі pdf, що зазначений в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидентів) та Графічну структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3.2 Надати додатки до договору №1404/2020/20121-01-20-09322 від 28.04.2020 р., які зазначені в розділі 15 п.15.5 договору. 3.3 У разі залучення спроможностей МТБ субпідрядника, надати оновлену довідку Учасника (складену в довільній формі) щодо наявності обладнання (власного або орендованого) та матеріально-технічної бази, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання робіт, передбачених проектною документацією, відповідно до таблиці 1 розділу 2 Технічної специфікації, наведеною у додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи, оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). У разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців Учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 3.4 У разі залучення працівників субпідрядника, надати оновлену довідку Учасника (складену в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із переліком персоналу (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні з приналежністю до СВБ енергоблоків АЕС, за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу), у відповідності до об’ємів робіт, вказаних у Технічній специфікації, наведеної у додатку 1 до тендерної документації. У разі залучення працівників субпідрядника, учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців» Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте УО від 10.04.2024 № 652
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт, = 0
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт = 4
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт, = 6
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт = 8
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт = 10