Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 24 000,00 UAH |
Замовник: | ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04362160 Досьє YouControl |
Сайт: | http://chabany-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Махиня Роман Анатолійович |
Телефон: | 380970141122 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08162, Україна, Київська область,смт Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А |
4 |
Додаток до протоколу від 27.03.2024 р. ВИМОГА про усунення невідповідностей ТОВ «Етелік» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-001404-a. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: у учасника ТОВ «Етелік» відсутній гарантійний лист щодо забезпечення рівня роботи світлоточок на території обслуговування протягом строку виконання договору не менше 95% від їх загальної кількості інформація стосовно якості та строків надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 Додатку 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист щодо забезпечення рівня роботи світлоточок на території обслуговування протягом строку виконання договору не менше 95% від їх загальної кількості інформація стосовно якості та строків надання послуг. 2. Перелік виявлених невідповідностей: у учасника ТОВ «Етелік» у файлі «Форма пропозиція» у п. 9 відсутні умови оплати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п.п. 6. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «Заповнену форму «Пропозиція», оформлену відповідно до Додатку 5 цієї документації (ціна вказуються з двома десятковими знаками)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має заповнити форму «Пропозиція», зазначивши п.9 «Умови оплати». 3. Перелік виявлених невідповідностей: у Додатку 4, наданим ТОВ «Етелік», відсутній підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до останнього абзацу Додатку 4 до тендерної документації вимагалось: «Даний додаток № 4 обов’язково подається Учасником у складі пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). » Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підписаний Додаток 4, завірений печаткою. 4. Перелік виявлених невідповідностей: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, поданою ТОВ «Етелік», у п. 6 зазначено «Екскаватор гусеничний JCB JS210 LCT4», а в оборотно-сальдовій відомості зазначено: «гусеничний екскаватор JCB JS210 LC4» . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п.1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно з формою п.1.1.1 Додатку 1 тендерної документації» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг та оборотно-сальдову відомість. 5. Перелік виявлених невідповідностей: учасник ТОВ «Етелік» у файлі «підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці» відсутнє посвідчення про проходження навчання з правил охорони праці під час виконання роботи на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п.п. 1.2.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці необхідно надати Посвідчення про проходження навчання з охорони праці та Посвідчення про проходження навчання з правил охорони праці під час виконання роботи на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідний документ (посвідчення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.