Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 847 643,54 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 238,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 420,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ксенія Козлова |
| Телефон: | +380567670336 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.03.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою (стежки дерев’яні) у парку Зелений Гай, ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи 2.2. Кількість: 1 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000УкраїнаДніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай 2.4. Строк надання послуг: до 30 червня 2024 р. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 07.03.2024 року, UA-2024-03-07-005125-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "МОНОЛІТ-ДАП" Місцезнаходження: 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Автотранспортна, будинок 2 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1 вимагається: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* Довідка згідно форми* про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність надати необхідні послуги. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. В складі пропозиції Учасника відсутні документи. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.