Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 8 218 982,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 41 094,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 41 000,00 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майоренко Вікторія |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
13 |
«Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надається Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій згідно з Формою №1. В примітках щодо заповнення таблиці Форми №1 стосовно графи 2 зазначається наступне 2: «Тип /марка/ модель з характеристикою**» під характеристикою мається на увазі відповідна технічна характеристика техніки до характеристики згідно з вимогами Замовника у графі 1, наприклад «Коток дорожній, масою від 8 т до 24 т» - «Коток дорожній HAMM HD 130, масою 13825кг». На виконання зазначеного, учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №19/03/2024/1.1.1.-ЛУ від 19.03.2024 (далі – довідка МТБ), не вказано характеристики машини поливально-мийної (а саме чи є вона поливально-мийною). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до Форми №1 наведеної в тендерній документації, із оновленою інформацією щодо наявної машини поливально-мийної замість раніше вказаної водоцистерни – С відповідно до вимог заповнення графи 2 . 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 2.1 п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з Формою №2. На виконання зазначеного, учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 19/03/2024/1.2.1-ЛУ від 19.03.2024 (далі – довідка про наявність працівників), де в графі 5 таблиці серед загального вказано в т.ч. наступні документи на підтвердження відносин між працівником та роботодавцем: - Наказ №81-ПР від 02.05.2018 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 02.05.2018 по 25.12.2018 на посаду майстра Ласкорунського С.В.; - Наказ №3830-ПР від 10.08.2021 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 11.08.2021 до 10.08.2022 на посаду інженера з охорони праці Горицької Л.Ю.; - Наказ №65-ПР від 10.02.2023 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 11.02.2023 до 30.12.2023 на посаду дорожнього робітника 5-го розряду Жука М.П.; - Наказ №1826-ПР від 05.11.2019 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 05.11.2019 до 30.12.2019 на посаду дорожнього робітника 3-го розряду Невінчаного В.В.; - Наказ №422-ПР від 30.09.2021 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 01.10.2021 до 30.12.2021 на посаду дорожнього робітника 3-го розряду Струкова І.І.; - Наказ №341-ПР від 28.02.2020 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 28.02.2020 до 30.12.2020 на посаду дорожнього робітника 3-го розряду Запорожця В.А.; - Наказ №528-ПР від 01.12.2021 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 02.12.2021 до 30.12.2021 на посаду дорожнього робітника 3-го розряду Зеленюка С.І.; - Наказ №324-ПР від 30.09.2021 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 01.10.2021 до 30.12.2021 на посаду дорожнього робітника 3-го розряду Вовк О.В.; - Наказ №347-ПР від 29.02.2020 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 29.02.2020 до 30.12.2020 на посаду водія АТЗ 1кл Бабич І.В.; - Наказ №23-ПР від 21.03.2017 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 21.03.2017 по 25.12.2017 на посаду машиніста екскаватора 6-го розряду Григуленка Ю.Г.; - Наказ №76-ПР від 03.07.2017 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 03.07.2017 по 25.12.2017 на посаду машиніста автогрейдера 3-го розряду Євдовицького В.С.; - Наказ №38-ПР від 14.02.2019 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 14.02.2019 по 30.12.2019 на посаду машиніста крана автомобільного 6-го розряду Йовенка О.П.; - Наказ №773-ПР від 06.09.2022 про прийняття на роботу за строковим трудовим договором з 07.09.2022 по 30.12.2022 на посаду машиніста бульдозера 6-го розряду Антінескул М.Г. В ході розгляду вище зазначених копій Наказів, наданих на підтвердження інформації вказаної у довідці, встановлено, що строк дії трудових договорів на який прийняті працівники вже закінчився, а отже, трудові відносини між працівниками та учасником не підтверджено відповідно до вимог п.п.2.2.1 п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до Форми №2 наведеної в тендерній документації, із оновленою інформацією в графі 5 таблиці щодо документів на підтвердження відносин між працівниками і учасником. Додатково, відповідно до вимог п.п. 2.2.1. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, з урахуванням виправлених невідповідностей, надати копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: п.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ДОКУМЕНТИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКІ НАДАНІ НЕ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА (БЕЗ КЕП/УЕП НА ДОКУМЕНТІ), ПОВИННІ МІСТИТИ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПРІЗВИЩА, ІНІЦІАЛІВ ТА ПОСАДИ ОСОБИ), А ТАКОЖ ВІДБИТКИ ПЕЧАТКИ УЧАСНИКА (У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ) НА КОЖНІЙ СТОРІНЦІ ТАКОГО ДОКУМЕНТА (ОКРІМ ДОКУМЕНТІВ, ВИДАНИХ ІНШИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ / УСТАНОВАМИ / ОРГАНІЗАЦІЯМИ)…». Проаналізувавши документи, подані у складі тендерної пропозиції, слід зауважити, що документи (крім банківської гарантії) не є електронними у відповідності до законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", а отже мають бути засвідченими належним чином, тобто містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями), а саме: - документи надані на підтвердження п.п.1.2.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, що містяться у файлі «1_[20-03-2024 13.28.09]2. Документи на власну техніку»; - документи надані на підтвердження п.п.1.2.2 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, що містяться у файлі «2_[20-03-2024 13.28.09]3. Документи на залучену техніку», окрім Листа підтвердження №1903-2024-ДСГП від 19.03.24 виданого ТОВ «БЕЛОГВІ»; - документи надані на підтвердження п.п.2.2. п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, що містяться у файлі «6_[20-03-2024 13.28.09]6. Підтверджуючі документи на працівників»; - документи надані на підтвердження п.п.3.2. та 3.4 п.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, що містяться у файлі «8_[20-03-2024 13.28.09]8. № Б-A-16 від 07.05.2020», окрім відгуку від 27.01.2022 № 1-17/168 виданого Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області; - документи надані на підтвердження п.п. 4.1.1 Додатку 6 до тендерної документації, що містяться у файлі «12_[20-03-2024 17.36.02]12. Розрахунок ДЦ», а саме: розрахунок розміру заробітної плати працівників для застосування при визначені вартості робіт та послуг по інфраструктурним об’єктам у 2024 році; - документи надані на підтвердження п.1 Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, що містяться у файлі «16_[20-03-2024 13.28.09]16. Підтвердження повноважень», окрім інформаційної довідки №19/03/2024/4.1.-ЛУ від 19.03.2024. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати документи тендерної пропозиції згідно з переліком вище, засвідчені належним чином а саме: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), що повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Або, підписати документи КЕП/УЕП, оскільки Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
«Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надається Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій згідно з Формою №1. В примітках до таблиці Форми №1 вказано, що учасник не змінює інформацію наведену в графі 1, натомість у відповідній довідці учасника надана інформація щодо більшої кількості техніки в даній графі ніж у вимогах тендерної документації. Також, в примітках щодо заповнення таблиці Форми №1 зазначається наступне стосовно графи 2: «Тип /марка/ модель з характеристикою**» під характеристикою мається на увазі відповідна технічна характеристика техніки до характеристики згідно з вимогами Замовника у графі 1, наприклад «Коток дорожній, масою від 8 т до 24 т» - «Коток дорожній HAMM HD 130, масою 13825кг». На виконання зазначеного, учасником не вказано характеристики машини поливально-мийної (а саме чи є вона мийною), автомобілів бортових, крану вантажопідйомністю від 10 т (спеціальний вантажний автокран ЗИЛ). Разом з цим, п.п. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік мінімальної обов’язкової кількісті власної та/або залученої техніки, серед яких автомобіль бортовий – не менше 1 шт. На виконання зазначеного, Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (далі – довідка МТБ) вказано у відповідній графі відповідності про наявність автомобілів КАМАЗ 5410, КАМАЗ 6520 та ЗИЛ-ММЗ 4502. В ході розгляду документів наданих на підтвердження відомостей вказаних в довідці, а саме: Договір оренди спецтехніки №11/03 від 11.03.2024 укладений з ФОП Тер-Григорян В.Х. з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме: СХВ 493286 (КАМАЗ 5410) та СХЕ 832753 (КАМАЗ 6520) та Договір №62 про надання послуг від 19.03.2024 р. укладений з КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ХМС №273934 (ЗИЛ-ММЗ 4502), встановлено, що КАМАЗ 5410, КАМАЗ 6520 та ЗИЛ-ММЗ 4502 є самоскидами, а не бортовими автомобілями відповідно до наведеної вимоги Замовника в тендерній документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до Форми №1 наведеної в тендерній документації, із зазначенням даних відповідно до вимог заповнення графи 2 та оновленою інформацією щодо наявного принаймні одного бортового автомобілю замість раніше вказаних самоскидів. 2) копії документів зазначених в п.п.1.2 п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності автомобіля бортового відповідно до довідки МТБ з оновленою інформацією – не менше 1 шт. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 2.1 п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з Формою №2. Відповідно до таблиці Форми №2 та приміток до неї в графі 4 «Освіта за напрямком/кваліфікацією/СПЕЦІАЛЬНІСТЮ згідно з інформацією зазначеною в дипломі**» учасник мав вказати відповідну інформацію щодо інженерно-технічних працівників (окрім геодезиста та інженера з охорони праці). На виконання зазначеного, Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де у графі 4 таблиці Форми №2 не вказана інформація щодо спеціальностей (по всім крім Григорян Л.С.) та здобутих кваліфікацій (лише у Григорян Л.С.) відповідно до інформації в дипломах таких працівників. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до Форми №2 наведеної в тендерній документації, із оновленою повною інформацією щодо освіти інженерно-технічних працівників (окрім геодезиста та інженера з охорони праці) відповідно до графи 4 таблиці Форми №2, а саме: освіта за напрямком/кваліфікацією/спеціальністю згідно з інформацією зазначеною в дипломі. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п.2.2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації в Учасника має бути мінімальна обов’язкова кількість посад працівників, серед яких вимагається наявність інженера з якості. На підтвердження наявного інженера з якості, Учасником в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано директора Григорян Л.С. Натомість, в ході розгляду документів, а саме Наказу №01/07-1-К від 01.07.2020, встановлено, що Григорян Л.С. на умовах суміщення поєднує посаду інженера з охорони праці, а не інженера з якості. Відтак учасником не підтверджено наявність інженера з якості. Додатково, відповідно до вимог п.п. 2.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (крім інженера з охорони праці та геодезиста) учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. На підтвердження наявності такої освіти в інженера з якості Учасником надано Диплом серія ПТ-І №401852 від 07.07.1990 р., виданий Григорян Л.С.. В ході розгляду копії вказаного Диплому, встановлено, що Григорян Л.С. пройдено повний курс по спеціальності «Товарознавство промислових та продовольчих товарів» та отримано кваліфікацію товарознавця в Єреванському кооперативному технікумі, що в свою чергу, не відповідає кваліфікаційним критеріям щодо освіти інженерно – технічних працівників, зокрема для інженера з якості. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) довідка у Формі №2, що наведена в Додатку 1 до тендерної документації, з оновленою інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: з оновленою інформацією про інженера з якості у відповідності до передбачених вимог у п.п.2.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та з урахуванням виявлених Замовником невідповідностей; 2) документи передбачені п.п. 2.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження оновленої інформації, вказаної у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з урахуванням виправлення невідповідностей виявлених Замовником. 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 2.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (крім інженера з охорони праці та геодезиста) Учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Відповідно до п.п. 2.1.1. та п.п. 2.1.2 п. 2 цього ж Розділу, до категорії інженерно-технічних працівників відносяться: - геодезист або інша особа, яка виконує його функції; - інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції; - майстер або інша особа, яка виконує його функції; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції. Натомість, майстер Бурдельний С.Г. та виконавець робіт Подівайчик І.І. мають іншу спеціальність аніж встановлено вище зазначеною вимогою, що підтверджується копіями наданих дипломів: 1) Диплом серія РВ №804783 від 30.06.1990 р., виданий Бурдельному С.Г., який засвідчує, що йому присвоєно кваліфікацію інженера-будівельника-технолога за спеціальністю «Виробництво будівельних виробів та конструкцій»; 2) Диплом серія ЦВ №658437 від 23.12.1992 р. виданий Подівайчику І.І., який засвідчує, що йому присвоєно кваліфікацію інженера-геодезиста за спеціальністю «Прикладна геодезія». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: копії документів відповідно до п.п. 2.2.2. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на Бурдельного С.Г. та Подівайчика І.І., а саме: копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Або надати надати відповідні документи щодо освіти на інших працівників відповідно до кваліфікації та спеціальності, що вимагалось тендерною документацією згідно п.п.2.2 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Додатково, надати оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з врахуванням невідповідностей виявлених Замовником. 6. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п.2.2.1. п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати «копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю РАЗОМ З КОПІЯМИ ПАСПОРТІВ, КАРТКАМИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ (НЕ НАДАЄТЬСЯ У РАЗІ, ЯКЩО ТАКА ІНФОРМАЦІЯ НАЯВНА В ID КАРТЦІ) ТАКИХ ОСІБ та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників.». На виконання зазначеного, у довідці про наявність працівників вказано інформацію щодо Покоюк О.В., який відповідно до Цивільно-правовий договір №15/03/2024 від 15.03.2024 виконує обов’язки машиніста крану. При цьому, Учасником не надана копія паспорту та картку платника податків такої особи. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати скановані копії паспорту, картки платника податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) машиніста крану Покоюк О.В. засвідчені належним чином. 7. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на виконання п.п. 3.1. п.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надається Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) заповнена відповідно до Форми №3 тендерної документації. Разом з цим, згідно з п. 3.2. . п.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). В ході розгляду наданої Учасником довідки та копій договорів встановлено розбіжності між інформацією зазначеною в графі «Номер та дата договору, найменування та код ЄДРПОУ Замовника за договором» таблиці довідки та копіями наданих на підтвердження документів, а саме: 1) в Довідці зазначено Договір №193 від 17.04.2023 укладений між ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКІНБУД» та ТОВ «БУДМАКСПЛЮС», замість Договір №193/1 від 17.04.2023, як зазначено в скан-копії Договору наданого на підтвердження виконання аналогічних робіт; 2) в Довідці та в п.16 Договору №193/1 від 17.04.2023 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» не вірно зазначено код ЄДРПОУ ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКІНБУД», а саме: вказано 32630220, замість 38353060, що підтверджується інформацією з відкритих джерел таких як https://youcontrol.com.ua/ та https://opendatabot.ua/, а також даними, зазначеними на відбитку печатки якою завірений вказаний договір та Лист-відгук від 18.03.24 р. № 18/1. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнену відповідно до Форми №3 наведеної в тендерній документації, із зазначенням правильного номеру Договору від 17.04.2023 р. між ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКІНБУД» і ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» та правильного коду ЄДРПОУ Замовника за Договором. 8. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на виконання вимоги п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 9. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: п.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ДОКУМЕНТИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКІ НАДАНІ НЕ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА (БЕЗ КЕП/УЕП НА ДОКУМЕНТІ), ПОВИННІ МІСТИТИ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПРІЗВИЩА, ІНІЦІАЛІВ ТА ПОСАДИ ОСОБИ), А ТАКОЖ ВІДБИТКИ ПЕЧАТКИ УЧАСНИКА (У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ) НА КОЖНІЙ СТОРІНЦІ ТАКОГО ДОКУМЕНТА (ОКРІМ ДОКУМЕНТІВ, ВИДАНИХ ІНШИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ / УСТАНОВАМИ / ОРГАНІЗАЦІЯМИ)…». Проаналізувавши документи, подані у складі тендерної пропозиції, слід зауважити, що документи не є електронними у відповідності до законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", а отже мають бути засвідченими належним чином, тобто містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями), а саме: - документи надані на підтвердження Бурдельного О.М. – машиніста екскаватора (паспорт, ІПН, Цивільно-правовий договір №11/03-1/3 від 19.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт від 19.03.2024, медична довідка, посвідчення тракториста-машиніста); - документи надані на підтвердження Гріх П.А. – машиніста бульдозер (паспорт, ІПН, посвідчення тракториста-машиніста, Цивільно-правовий договір №11/03-1/3 від 19.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт від 19.03.2024); Додатково, звертаємо вашу увагу, що Цивільно-правові договори укладені з машиністами Бурдельним О.М. та Гріх П.А. мають однаковий номер та дату: №11/03-1/3 від 19.03.2024. - документи надані на підтвердження Бац Д.І.- водія автомобільного транспорту (посвідчення водія); - документи надані на підтвердження Михальчук М.В. – геодезиста (паспорт, ІПН, кваліфікаційний сертифікат інженера- геодезиста, диплом спеціаліста, Цивільно-правовий договір №11/03-2 від 11.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт (надання послуг) від 11.03.2024); - документи надані на підтвердження Покоюк О.В. – машиніст крану (Цивільно-правовий договір №15/03/2024 від 15.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт від 15.03.2024, свідоцтво платника єдиного податку, посвідчення водія, посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, реквізити, свідоцтво про державну реєстрацію ФОП, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, витяг з реєстру платників єдиного податку); - документи надані на підтвердження Норик В.В. - машиніст котка (Цивільно-правовий договір №11/03-1/2 від 19.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт від 19.03.2024, паспорт, ІПН, посвідчення водія); Додатково, в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено прізвище машиніста котка як Норік В.В. замість Норик В.В., як значиться в копіях наданого паспорту на ІПН. - документи надані на підтвердження Заморока О.В. – машиніст котка (Цивільно-правовий договір №11/03-7 від 11.03.2024, , лист-згода про залучення до виконання робіт від 11.03.2024, паспорт, код, диплом, посвідчення тракториста-машиніста); - документи надані на підтвердження Бурдельного С.Г. – майстра (Цивільно-правовий договір №11/03-1/1 від 19.03.2024, лист-згода про залучення до виконання робіт від 19.03.2024, паспорт, ІПН, диплом інженера-будівельника-технолога); - копії дипломів про наявність вищої або неповної вищої освіти у працівників: Вермінська Л.С., Григорян Л.С., Іскра М.С., Луцков П.В., Повідайчик І.І.; - копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці виданих на ім’я Григорян Л.С. та Іскри М.С. - копія Договору №270 від 15.04.2019 укладеного між ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» та Управлінням житлово – комунального господарства Хмельницької міської ради і копії підписаної замовником довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даному договору; - копія Договору №820 від 17.08.2018 укладеного між ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» та Управлінням житлово – комунального господарства Хмельницької міської ради і копії підписаної замовником довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даному договору; - копія Договору №193/1 від 17.04.2023 укладеного між ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» та ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКІНБУД» і копії підписаної замовником довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даному договору; - свідоцтва про реєстрацію всіх транспортних засобів зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій наданої учасником; - Протокол №2 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДМАКСПЛЮС»; - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана учасником; - Договірна ціна з розрахунками; - Документи на залучену техніку: 1) Договір №62 від 19.03.2024 укладений між КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради та ТОВ «БУДМАКСПЛЮС», свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЗИЛ-ММЗ 4502; 2) Договір оренди спецтехніки №11/03 від 11.03.2024 укладений між Тер-Григорян Вардан Хачатурович та ТОВ «БУДМАКСПЛЮС». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати документи тендерної пропозиції згідно з переліком вище, засвідчені належним чином а саме: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Або, підписати документи КЕП/УЕП, оскільки Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Додатково надати: 1) копію паспорту Покоюк О.В. та картки платника податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці); 2) оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням правильного прізвище машиніста котка - Норик В.В.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.