Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 361 863,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 809,32 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Труфіна |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником в складі тендерної документації надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме, учасником не зазначено в п.7 характеристики віброущільнювача – не менше одного. 1.2. Невідповідність щодо поданої учасником інформаційної довідки про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, в наданій довідці учасником зазначено працівника Калинчук Іван Миколайович, як машиніст навантажувача, а в наданому цивільно-правовому договорі №11/03-1 від 11.03.2024р. зазначено даного працівника як машиніст котка. 1.3. Невідповідність щодо поданої учасником інформаційної довідки про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, в наданій довідці учасником зазначено працівника Мигалчан Микола Костянтинович, як машиніст котка, а в наданій скан-копії посвідчення зазначено Мігалчан Микола Костянтинович. 1.4. Невідповідність щодо поданої учасником інформаційної довідки про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, в наданій довідці учасником зазначено працівника Калинчук Іван Миколайович, як машиніст навантажувача, а в наданій скан-копії посвідчення зазначено Калінчук Іван Миколайович. 1.5. На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі подає інформацію на юридичну особу, яка не є учасником закупівлі. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Розділ 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.