Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 67 981 196,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 679 811,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 339 905,00 UAH |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЗНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43440981 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Троїцька |
Телефон: | +380989303461 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 16400, Україна, Чернігівська область,Борзнянський район місто Борзна, ВУЛИЦЯ ПАНТЕЛЕЙМОНА КУЛІША будинок 107 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 п. 9 до Тендерної документації визначено перелік додатків тендерної документації, зокрема: 1. Додаток 1 – Форма тендерної (цінової) пропозиції 2. Додаток 2 до проекту Договору Календарний графік виконання робіт 3. Додаток 5 – Форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Додаток 6 – Форма довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5. Додаток 7 – Форма довідки про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 6. Пункти 1, 2, 5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної (цінової) пропозиції»: не вказано ціну тендерної пропозиції (цифрами і прописом) без ПДВ. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації «Форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі»: Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди нежитлового приміщення цокольного поверху №01-10-2020 від 01.10.2020 р. укладений з ТОВ «ПМ ПЛЮС, відповідно до якого ТОВ «ВП «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» зобов'язується прийняти у строкове платне користування нежитлове приміщення. Згідно Додаткової угоди №2 до Договору №01-10-2020 від 02 січня 2023 року строк цього Договору починає свій перебіг з 01 жовтня 2020 року та діє до 31 грудня поточного року. Згідно Додаткової угоди №3 до Договору №01-10-2020 від 31 жовтня 2023 року строк цього Договору починає свій перебіг з 01 жовтня 2020 року та діє до 31 грудня 2025 року. У разі укладання договору нежитлового приміщення строком більше ніж 3 роки, такий договір має бути посвідчений нотаріально, а право оренди підлягає державній реєстрації. 3. Відповідно до вимог пп.5.4 Наявність фінансової спроможності п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників розділу ІІІ до тендерної документації Замовником передбачено, що (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником надано фінансову звітність за 2018,2019,2020,2021 роки, не подано фінансові звіти за 2022 та 2023 роки. 4. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації «Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу та/або наказів про сумісництво (за наявності) або трудових договорів (контрактів). -Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Федорашко Іван Ярославович згідно наказу №8 від 16.08.2016 прийнятий на посаду головного інженера, стаж роботи за спеціальністю-24. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. -Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Йовенко Костянтин Михайлович згідно наказу №37 від 30.12.2021 прийнятий на посаду головного енергетика, стаж роботи за спеціальністю-18. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. -Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Березюк Сергій Миколайович згідно наказу №6с від 15.08.2023 прийнятий за сумісництвом на посаду начальника дільниці, стаж роботи за спеціальністю-12. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Кохан Владислав Олегович згідно наказу №12к від 31.05.2021 прийнятий на посаду майстра будівельних та монтажних робіт, стаж роботи за спеціальністю-12. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. -Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Скрипник Ігор Дмитрович згідно цивільно-правового договору №0401/24 від 04.01.2024 зобов'язується виконати проектні роботи у частині кошторисної документації, складання кошторисної документації для оформлення договорів підряду, складати та контролювати підписання актів виконаних робіт і довідок про вартість виконаних робіт за договорами підряду, стаж роботи за спеціальністю-8. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. 5. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ до тендерної документації: Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Тендерна пропозиція Учасника, пакт про згоду щодо професійної чесності (українською та англійською мовами), пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів (українською та англійською мовами), кошторисна документація тощо не містить підпису та печатки на кожній сторінці. 6. Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ до тендерної документації: учасник надає проект календарного графіку виконання робіт. Додаток 2 до проекту договору: примітки щодо заповнення календарного графіку виконання робіт: відлік місяців /періодів ведеться з дати набрання чинності договору згідно пункту 1.4 Договору. Учасник надав проект графіку, який розбито по місяцях (від 1 до 9) за встановленою формою. Із графіку не зрозуміло, з якого часу розраховано початок виконання робіт. Якщо враховувати примітки до форми календарного графіку виконання робіт, згідно з якими відлік місяців ведеться з дати набрання чинності договором, то можна дійти висновку, що графік передбачає виконання робіт у терміни, які є більшими за визначені у тендерній документації. 7. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копії підтверджуючих докуметів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт не на всю суму договору (пп.5.3.2 пп.5.3). На виконання вимоги тендерній пропозиції від ТОВ «ВП»ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» надано довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до якої дата завершення Договору № 89-17 від 17.10.2017 «Будівництво пластового вишкільного центру по вул. Антонія Михайловського, 54 м. Буча Київської області» 04.12.2018 року. Проте згідно п. ХХ. Строк дії договору Договору №89-17 від 17.10.2017: діє до 31.12.2018 року або до передачі об'єкта будівництву Замовника. Згідно актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та актів вартості устаткування за період грудень 2017, червень, серпень 2018 року сума виконаних робіт становить 33812484,40 грн., сума виконаного договору становить 33720505,20 грн. згідно інформації, наведеної в довідці. В Учасника присутня розбіжність між актами виконаних робіт та інформацією в Довідці на суму 91979,20 грн. 8. На виконання вимоги тендерній пропозиції від ТОВ «ВП»ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» надано довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до якої дата завершення Договору№77-17 від 10.07.2017 «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська,9 в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області» 25.09.2019 р., початок та завершення робіт (рік, місяць) – 09.2019. Строки виконання робіт – до 31.12.2019, строк дії договору до 31.12.2019 року або до передачі об'єкта будівництву Замовника згідно Акта за формою. Згідно Додаткової угоди №4 від 23.06.2019 до Договору №77-17 п.5: строки виконання робіт - 31.12.2020; згідно п. 7: договір діє до 31.12.2020 року або до передачі об'єкта будівництву Замовника згідно Акта за формою. Згідно актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та актів вартості устаткування за період жовтень 2017 - вересень 2019 року сума виконаних робіт становить 41 979 621,28 грн, вартість виконаного договору згідно Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів становить 42 365 602,31 грн. В Учасника присутня розбіжність між актами виконаних робіт та інформацією в Довідці на суму - 385 981,03 грн. 9. Відповідно до вимог пп. 5.3.2 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами. П.1 розділу ІІІ тендерної документації: у разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. Учасник надав Договір №77-17 від 10.07.2017 р., який не містить копій додатків, які є його невід'ємною частиною , а саме: додаток 4 (акт про невиконання підрядником умов договору та/або передбачених ним положень нормативних документів), додаток 5 (акт передачі будівельного майданчика та об'єкта в обсязі виконаних робіт замовнику), додаток 6 (акт про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів) при огляді виконаних робіт на об'єкті будівництва); додаток 7 (акт прийому-передачі будівельного майданчика). 10. Згідно з умовами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «ВП» ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» надало електронну банківську гарантію від 14.03.2024 року №683/03/А/BG. Згідно вимог п. 2 тендерної документації пп 3.3 щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи – Відділ освіти Борзнянської міської ради Чернігівської області; -ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – 43440981; - його категорія** - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади ; — адреса місцезнаходження - 16400, Чернігівська область, м. Борзна, вул. П.Куліша, 107. У банківській гарантії, наданій Учасником, є невідповідності у повному найменуванні бенефеціара. Також, Замовником передбачено, що «Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефеціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації». Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, наступне: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. У банківській гарантії від 14.03.2024 року №683/03/А/BG, наданою ОКСІ Банком, не вказано «уповноважена особа». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної (цінової) пропозиції»: вказати ціну тендерної пропозиції (цифрами і прописом) без ПДВ. 2. . Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації надати нотаріально посвідчений договір оренди нежитлового приміщення цокольного поверху №01-10-2020 від 01.10.2020 р. укладений з ТОВ «ПМ ПЛЮС, відповідно до якого ТОВ «ВП «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» зобов'язується прийняти у строкове платне користування нежитлове приміщення. 3. Відповідно до вимог пп.5.4 Наявність фінансової спроможності п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників розділу ІІІ до тендерної документації Учаснику надати фінансові звіти за 2022 та 2023 роки. 4. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації «Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), які підтверджують стаж роботи за даними спеціальностями згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки, стаж роботи за даними спеціальностями передбачає не менше 5 років: -головний інженер; -головний енергетик; -начальник дільниці; -майстер будівельних та монтажних робіт; -інженер з проектно-кошторисної роботи. 5. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ до тендерної документації: Тендерну пропозицію Учасника, пакт про згоду щодо професійної чесності (українською та англійською мовами), пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів (українською та англійською мовами), кошторисна документація тощо повинні містити підпис та печатки на кожній сторінці. 6. Відповідно до вимог п.6 р. ІІІ тендерної документації Учасник надає проект календарного графіку виконання робіт. Пропонується зазначити: місяць1 (квітень), Місяць 2 (травень) і т.д. 7. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копії підтверджуючих докуметів. Учаснику надати уточнюючу інформацію про дату завершення Договору № 89-17 від 17.10.2017 «Будівництво пластового вишкільного центру по вул. Антонія Михайловського, 54 м. Буча Київської області», надати пояснення щодо розбіжностей між актами виконаних робіт по Договору № 89-17 від 17.10.2017 та інформацією, наведеною в Довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 8. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копії підтверджуючих докуметів. Учаснику надати уточнюючу інформацію про строк завершення робіт та дату завершення Договору №77-17 від 10.07.2017 «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9 в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області», надати пояснення щодо розбіжностей між актами виконаних робіт по Договору № 77-17 від 10.07.2017 та інформацією, наведеною в Довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 9. Відповідно до вимог пп. 5.3.2 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї»: завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами. Учаснику надати копії додатків до Договору №77-17 від 10.07.2017 р., які є його невід'ємною частиною , а саме: додаток 4 (акт про невиконання підрядником умов договору та/або передбачених ним положень нормативних документів), додаток 5 (акт передачі будівельного майданчика та об'єкта в обсязі виконаних робіт замовнику), додаток 6 (акт про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів) при огляді виконаних робіт на об'єкті будівництва); додаток 7 (акт прийому - передачі будівельного майданчика). 10. Згідно з умовами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції » розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надати банківську гарантію з урахуванням умов, викладених в даних пунктах, вказати уповноважену особу гаранта.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 п. 9 до Тендерної документації визначено перелік додатків тендерної документації, зокрема: 1. Додаток 4 - Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт 2. Додаток 5 – Форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 3. Додаток 6 – Форма довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4. Пункт 2,3,5,6 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації «Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт»: - учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копію ліцензії, та/або дозволу субпідрядної організації (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання ліцензії та/або дозволу). Учасник надав скан-копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій №277 від 06.05.2019 р. Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ТРІО-ЕКСПРЕС», яке планується залучити як субпідрядну організацію для виконання монтажних робіт систем протипожежного захисту, придбання устаткування систем протипожежного захисту. Проте, відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації: Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Учасником надано договір оренди між ТОВ «Центр-СД-Маркет» та ТОВ «ФІД» №1/24 від 1 січня 2024 року про прийняття у строкове платне користування (оренду) нежитлові приміщення для використання під офіс. Згідно п. 1 р.2 даного Договору передача «об'єкта оренди» здійснюється шляхом підписання сторонами Акту прийому-передачі№1, що свідчить про про фактичну передачу його Орендареві у володіння і користування. Проте скан-копія даного Акту прийому-передачі відсутня. 3. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. - Згідно договору оренди №02 від 15.03.2024 між ФОП Рачкулинець О.Ю. та Консорціум «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» щодо надання в строкову платну оренду будівельної техніки: автосамоскид ТАТRA 815, екскаватор –навантажувач VOLVO BL 71 MR 1. Щодо документа, який підтверджує право власності на автосамоскид ТАТRA 815 надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу КХС №969884, де власником вказано Голич Михайло Павлович. Документів, які підтверджують відносини ФОП Рачкулинець О.Ю. та Голич М.П. відсутні. - Згідно договору оренди №117/03/24 від 15.03.2024 між ФОП Тарасенко Оксаною Анатоліївною та Консорціум «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» щодо надання в оренду техніки: Маніпулятор MERSEDES BENZ 917 вантажний бортовий, кран маніпулятор HIAB 050. Щодо документа, який підтверджує право власності на кран - маніпулятор HIAB 050 не надано та інформація про даний вид транспорту не включена до довідки. -Згідно договору оренди №17/03/24 від 17.03.2024 між ФОП Коноплястий Костянтин Миколайович та Консорціум «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» щодо надання послуги за допомогою автопідйомної техніки, а саме автопідйомника CELA держ. номер ФФ 4796 КС. Документ, який підтверджує право власності: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХС 042393 на NISSAN CABSTAR автовишка модель: CELA DT24. У Довідці п.1.4 вказано Автогідропідіймач NISSAN. - Згідно договору оренди автокрана з оператором №15/03/24 від 15.03.2024 між ФОП Манцулич Наталія Іванівна та Консорціум «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» щодо надання послуги за допомогою кранової техніки, а саме Автокрани КС 5473 держ.номер АО 1604 ВМ. Документ, який підтверджує право власності: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХО 981398 на марку BUMAR 253 спеціальний вантажний автокран быльше 20 т. У Довідці п.1.2 вказано Кран на автомобільному ходу BUMAR. 4. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник є власником обладнання, зазначених в Довідці , на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Учасником у Довідці зазначено найменування механізму: перфоратор- 1 шт, шуруповерт- 1 шт, машина шліфувальна електрична-1 шт, компресор-1 шт. , проте не вказано інформація щодо марки механізму, приналежності, документ, підтверджуючий приналежність та відсутні скан-копії документів, що підтверджують право власності на обладнання. 5. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації «Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу та/або наказів про сумісництво (за наявності) або трудових договорів (контрактів). -Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Макар Володимир Борисович згідно наказу №3 від 02.08.2021 прийнятий на посаду виконроба; згідно наказу №3 від 10.03.2024 він переведений на посаду головного інженера. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за даною спеціальністю. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Пшенична Олена Олександрівна згідно наказу №6 від 13.12.2021 прийнята на посаду інженера-проектувальника в кошторисній частині; згідно наказу №3 від 10.03.2024 вона переведена на посаду начальника дільниці . Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю начальник дільниці. -- Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що працівник Савко Петро Васильович згідно документа б/н від 15.04.2021 приступає до виконання обов'язків директора ; згідно наказу №1 від 14.01.2022 він прийнятий на посаду виконроба та згідно наказу №6 від 10.03.24 переведений на посаду укладальника підлогових покриттів. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Петро Віктора Олександровича,який зобов'язується виконати роботи головного енергетика , згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю головного енергетика відсутні. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Гелм Віктора Золтановича, який зобов'язується виконати роботи електрогазозварника, згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 10 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю електрогазозварника відсутні. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Кучак Івана Івановича, який зобов'язується виконати роботи електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 10 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування відсутні. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Хлибов Семен Олександрович, який зобов'язується виконати роботи майстра будівельних та монтажних робіт, згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за даною спеціальністю передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю майстра будівельних та монтажних робіт. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Морданець Михайло Михайлович, який зобов'язується виконати роботи монтажника санітарно-технічних систем та устаткування , згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю відсутні монтажника санітарно-технічних систем та устаткування. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Тегза Оксана Василівна, яка зобов'язується виконати роботи інженера проектно-кошторисної роботи , згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 вона виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: стаж роботи за спеціальністю інженера проектно-кошторисної роботи передбачає не менше 5 років. Учасник не надав документи, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю інженера проектно-кошторисної роботи. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Попович Сергій Юрійович, який зобов'язується виконати роботи виконавця робіт , згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю виконавця робіт відсутні. Згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Довідки: кількість працівників за посадою виконавці робіт – 2. Учасник надав інформацію про 1 працівника. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Скиба Віталій Іванович, який зобов'язується виконати роботи покрівельника будівельного, згідно цивільно-правової угоди від 10.03.2024 він виконує роботи з прибирання приміщення та прибудинкової території, стаж роботи за спеціальністю вказано у Довідці 5 років. Проте документів, які підтверджують стаж роботи за спеціальністю покрівельника будівельного відсутні. - Учасником у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що планується залучити працівника Романа Віталія Васильовича, який призначений директором ТОВ «ТРІО-ЕКСПРЕС» згідно наказу №2 від 17.01.2007 року. в Учасника відсутні документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки та наказ про прзначення особи, відповідальної за пожежну безпеку на підприємстві. 6. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копії підтверджуючих докуметів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт не на всю суму договору (пп.5.3.2 пп.5.3). На виконання вимоги тендерній пропозиції від ТОВ «Консорціум ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» надано довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до якої дата завершення Договору№09/2018 від 08.05.2018 «Реконструкція будівлі по вул. Штефана Августина, 19 – Недецеї ,33 під «Палац культури і мистецтва» в м. Мукачево. Коригування» 29 вересня 2020 року. Проте в системі ПРОЗОРРО дата завершення договору вказана 30 вересня 2020 року. Згідно актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та актів вартості устаткування за період 08.05-2018 року – 30.09.2020 року сума виконаних робіт становить 42360158,40 грн, сума виконаного договору становить 43 154 098,80 грн.,згідно інформації, яка підтверджується на веб-порталі PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-15-001185-a. в Учасника відсутні акти на суму 793940,40 грн. 7. Згідно з умовами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Також, Замовником передбачено, що «Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації». Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, наступне: «Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування);ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією». На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, Консорціум «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» надало електронну банківську гарантію від 15.03.2024 року №1192-24 Г. Також, пункт 4 наданої електронної банківської гарантії не відповідає вимогам, встановленим пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, оскільки вимоги щодо повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції відрізняються від вимог встановлених Замовником в тендерній документації, зокрема: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання Принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції». Також, пункт 3 наданої електронної банківської гарантії не відповідає вимогам, встановленим пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, оскільки вимоги щодо повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції відрізняються від вимог встановлених Замовником в тендерній документації, зокрема: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем тендеру; 3) ненадання принципалом переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування); 4) ненадання принципалом переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією» 8. Відповідно до вимог п.6 р. ІІІ тендерної документації, якими передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 3 до цієї тендерної документації , повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку; додаток №2 до тендерної документації , яким передбачено , що договірна ціна за цим договором визначається сторонамияк динамічна та може коригуватись в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Учасник надав договірну ціну, за видом- тверда. Учасник не надав проекту календарного графіку. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації надати скан-копія Акту прийому-передачі відповідно до договору №1/24 від 1 січня 2024 року. 2.1 Надати документи, які підтверджують відносини ФОП Рачкулинець О.Ю. та Голич М.П. згідно свідоцтва про реєстрацію тр. засобу КХС №969884. 2.2 Уточнити наявність техніки кран маніпулятор HIAB 050 у довідці. 2.3. Уточнити назву та марку техніки у п.1.4, п.1.2 , надати інформацію про механізми та обладнання(перфоратор- 1 шт, шуруповерт- 1 шт, машина шліфувальна електрична-1 шт, компресор-1 шт. Вказати інформацію щодо марки механізму, приналежності, документ, підтверджуючий приналежність та додати скан-копії документів, що підтверджують право власності на обладнання) у Довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально – технічної бази. 3. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації надати документи, які підтверджують стаж роботи згідно мінімально-необхідного переліку посад , кількість працівників та їх досвід роботи , необхідних для виконання робіт, котрих Учасник включає до Довідки: Посада Кількість працівників Стаж роботи ( у роках) на посаді за фахом Головний інженер 1 Не менше 5 років Головний енергетик 1 Не менше 5 років Інженер з проєктно-кошторисної роботи 1 Не менше 5 років Начальник дільниці 1 Не менше 5 років Майстер будівельних та монтажних робіт 1 Не менше 5 років Електрогазозварник/електрозварник ручного зварювання 1 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 1 Виконавець робіт 2 Укладальник підлогових покриттів 1 Слюсар будівельний 1 Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування 1 Покрівельник будівельний 1 Монтажник систем утеплення будівель 1 3.1 Надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки та наказ про прзначення особи, відповідальної за пожежну безпеку на підприємстві Романа Віталія Васильовича, який призначений директором ТОВ «ТРІО-ЕКСПРЕС» згідно наказу №2 від 17.01.2007 року. 4. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надати акти виконаних робіт на всю суму по Договору№09/2018 від 08.05.2018 «Реконструкція будівлі по вул. Штефана Августина, 19 – Недецеї ,33 під «Палац культури і мистецтва» в м. Мукачево. Коригування». 5. Згідно з умовами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надати гарантія з урахуванням умов, викладених в даному пункті. 6. Відповідно до вимог п.6 р. ІІІ тендерної документації надати договірну ціну за видом – динамічна, проект календарного графіку.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 п. 9 до Тендерної документації визначено перелік додатків тендерної документації, зокрема: 1. Додаток 5 – Форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Додаток 6 – Форма довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Пункт 5розділу ІІІ«Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» тендерної документації. 4. Пп.3 п.1 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 5. Пп.3 п.1 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 6. Пп.10 п.4 р. V «Оцінка тендерної пропозиції» 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» : - Згідно договору надання послуг №02/01/24 від 02.01.2024 між ТОВ «Українська транспортно-будівельна компанія» та ТОВ «АРАКСБУД» відсутній перелік транспортних засобів. - Відсутня оборотно-сальдова відомість по власному обладнанню. - Відсутні документи , що підтверджують право власності відповідного власника техніки та обладнання. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У тендерній пропозиції учасника надано договір суборенди №16 від 06.11.21 р. укладений з ТОВ «Юридична компанія «Вікторія юрбізнес груп», відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у тимчасове користування нежиле приміщення. Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не надано. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди складського приміщення згідно договору оренди майна, що належить до майнового комплексу НАН України від 31.01.2020 р. №02/20 укладений з Інститутом фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова, відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у строкове платне користування державне майно. Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не надано. У разі укладання договору нежитлового приміщення строком більше ніж 3 роки, такий договір має бути посвідчений нотаріально, а право оренди підлягає державній реєстрації. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди нерухомого майна № ОР-02/01-1 від 02.01.2023 року, укладений з ТОВ «ОЛМИ», відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у строкове платне користування нерухоме майно. Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не надано. 3. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації «Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - відсутні скан-копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити. - відсутні посада майстра будівельних та монтажних робіт (кількість працівників 1, стаж роботи не менше 5 років) та посада слюсар будівельний (кількість 1 працівник) згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов'язково включає до Довідки. 3. 1 Існують невідповідності між наказом про прийняття на роботу та інформацією, наведеною у Довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: -Рогоза Андрій Володимирович; - Кондусов Олексій Іванович; - Доронкін Роман Вікторович; - Янчук Олег Борисович; - Ольшанський Костянтин Юрійович; - Романенко Андрій Леонідович; - Кіхтенко Жанна Арсенівна; - Кузьмін Ігор Олександрович; - Сенозацький Олег Вікторович. 4.Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копії підтверджуючих докуметів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт не на всю суму договорів (пп.5.3.2 пп.5.3). На виконання вимоги тендерній пропозиції від ТОВ «АРАКСБУД» надано довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до якої дата укладання договору №03/10-2019, укладеного з ТОВ «РД ГАЗ», 03.10.2019, дата його укладення та завершення – 3 жовтня 2019 року – 31 серпня 2021 року. Проте, у договорі № 03/10-2019, наданому у тендерній пропозиції ТОВ «АРАКСБУД», строк дії договору вказано «і діє до _____ року, але у будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторін по Договору", датою закінчення робіт вважається дата підписання Замовником Акту та Довідки (форми КБ-2в та КБ-3) остаточних обсягів робіт». Додаткові угоди та Додатки до Договору щодо строків дії договору у тендерній пропозиції учасника відсутні. Також, у додатках до довідки зазначено, що ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» було укладено 2 Договори субпідряду №04-06/2018 від 13.06.2018 та №17-11/2019 від 29.11.2019. Проте, у договорі № 17-11/2019 від 29.11.2019 , наданому у тендерній пропозиції ТОВ «АРАКСБУД» зазначено, що договір діє до 29.02.2020 р. Додаткова угода щодо внесення змін строку дії договору до 25.03.2021 у тендерній пропозиції учасника відсутня. Проте, у додатковій угоді № 8 від 02.01.2020 до договору № 04-06/2018 від 13.06.18, наданому у тендерній пропозиції ТОВ «АРАКСБУД» зазначено, що договір діє до 01.06.2020 р. Додаткова угода щодо внесення змін строку дії договору до 25.03.2021 у тендерній пропозиції учасника відсутня. Згідно актів виконаних робіт до аналогічних договорів, наданих ТОВ «АРАКСБУД» в тендерній пропозиції з ТОВ «РД ГАЗ» та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» надані акти виконаних робіт (КБ-2) не на всю суму виконаних робіт по договорам. 5. Відповідно до вимог пп.5.5.2 пп.5.5 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» відсутня довідка про відсутність підстав , передбаченої абз.14 п. 47 Особливостей. 6. Відповідно до вимог пп.3 п.1 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутнє свідоцтво платника ПДВ. 7. Відповідно до вимог пп.10 п.4 р. V «Оцінка тендерної пропозиції» відсутня довідка про врахування норм постанов Кабінету Міністрів та Закону України. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» : - Згідно договору надання послуг №02/01/24 від 02.01.2024 між ТОВ «Українська транспортно-будівельна компанія» та ТОВ «АРАКСБУД» надати перелік транспортних засобів. - Надати оборотно-сальдова відомість по власному обладнанню. - Надати документи , що підтверджують право власності відповідного власника техніки та обладнання. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У тендерній пропозиції учасника надано договір суборенди №16 від 06.11.21 р. укладений з ТОВ «Юридична компанія «Вікторія юрбізнес груп», відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у тимчасове користування нежиле приміщення. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди складського приміщення згідно договору оренди майна, що належить до майнового комплексу НАН України від 31.01.2020 р. №02/20 укладений з Інститутом фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова, відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у строкове платне користування державне майно. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника. У разі укладання договору нежитлового приміщення строком більше ніж 3 роки, такий договір має бути посвідчений нотаріально, а право оренди підлягає державній реєстрації. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди нерухомого майна № ОР-02/01-1 від 02.01.2023 року, укладений з ТОВ «ОЛМИ», відповідно до якого ТОВ «АРАКСБУД» зобов'язується прийняти у строкове платне користування нерухоме майно. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника. 3. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації «Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - надати скан-копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити. - надати інформацію про посади майстра будівельних та монтажних робіт (кількість працівників 1, стаж роботи не менше 5 років) та слюсар будівельний (кількість 1 працівник) згідно мінімально-необхідного переліку посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідних для виконання робіт, котрих Учасник обов'язково включає до Довідки. 3. 1 Усунути невідповідності між наказом про прийняття на роботу та інформацією, наведеною у Довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: -Рогоза Андрій Володимирович; - Кондусов Олексій Іванович; - Доронкін Роман Вікторович; - Янчук Олег Борисович; - Ольшанський Костянтин Юрійович; - Романенко Андрій Леонідович; - Кіхтенко Жанна Арсенівна; - Кузьмін Ігор Олександрович; - Сенозацький Олег Вікторович. 4. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів з уточненою вартістю договорів та скан-копій підтверджуючих документів ( надати додаткові угоди та акти виконаних робіт на всю суму договорів, вказаних у довідці). 5. Відповідно до вимог пп.5.5.2 пп.5.5 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надати довідку про відсутність підстав , передбаченої абз.14 п. 47 Особливостей. 6. Відповідно до вимог пп.3 п.1 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надати свідоцтво платника ПДВ (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). 7. Відповідно до вимог пп.10 п.4 р. V «Оцінка тендерної пропозиції» надати довідку про врахування норм постанов Кабінету Міністрів та Закону України.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 – Форма тендерної (цінової) пропозиції. 2. Додаток 2 -- Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду) 3. Додаток 5 – Форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Додаток 6 – Форма довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5. Пункт 5 розділу ІІІ«Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» у п. 5 не вказано загальний строк виконання робіт в місяцях, у п.6 – не вказано строк гарантії на виконані роботи в роках, не вказана ціна тендерної пропозиції без ПДВ. 2. Відповідно до вимог в Додатку №2 до тендерної документації Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду): п. 4.4.19 викласти у редакції у зв'язку зі змінами до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ( згідно із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №131 від 09.02.2024). 3. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації Форми довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у довідці відсутня інформація щодо форми працевлаштування працівників в Учасника.Також відсутні документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки відповідальних осіб. Учасником надано у неповному обсязі інформацію про мінімально-необхідний перелік посад , кількість працівників та їх досвід роботи, необхідний для виконання робіт, котрих Учасник обов'язково включає до довідки. 4. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан- копії підтверджуючих докуметів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору (пп.5.3.2 пп.5.3). На виконання вимогу тендерній пропозиції від ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» надано довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договорів від 15.03.24 №15.03-02, відповідно до якої дата укладання договору №0903, укладеного з ПП «ВОДЕНЕРГОБУД», 10.03.2022, строк дії договору до 31.08.23, завершення робіт серпень 2023 року. Проте, у договорі № 0903, наданому у тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зазначено дату укладання 10.03.2023, строк дії договору закінчення до 31.05.2023 або до повного виконання зобов’язань сторонами за договором. Додаткова угода щодо продовження строку дії договору до 31.08.2023 у тендерній пропозиції учасника відсутня. Також, у довідці зазначено, що строк дії договору № 23/06-2023 від 23.06.2023, укладеного з КП «Гончарівське», до 31.09.2023. Проте, у договорі № 23/06-2023, наданому у тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зазначено, що договір діє до 31.12.2023, а у разі невиконання сторонами зобов’язань, передбачених договором – діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Додаткова угода щодо внесення змін строку дії договору до 31.09.2023 у тендерній пропозиції учасника відсутня. Також, у довідці зазначено, що номер договору №60 від 03 жовтня 2023 року укладений з Гончарівською селищною радою та строк дії договору до 31.12.2024. Проте, у договорі № 30 від 03 жовтня 2023 року, наданому у тендерній пропозиції ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зазначено, що договір діє до 31.12.2023, а по невиконаним зобов'язанням Сторін – до їх повного виконання. Додаткова угода щодо внесення змін строку дії договору до 31.12.2024 у тендерній пропозиції учасника відсутня. 5. Згідно з вимогами пп.5.3 (5.3.3) п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено надання оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Зазначені контрагенти в інформаційній довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не надали підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів. 6.Зазначена інформація про наявність в Учасника торгів документально підтвердженої фінансової спроможності не відповідає вимозі п. 5.4 п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо відповідної фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. 7. Зазначена у Довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вартість договорів не відповідає вимозі п. 5.3 (5.3.3) п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо відповідного досвіду роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. 8. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди від 11.03.2024 № О-2024/1103, укладений з ТОВ «ЛАНГТОРГСЕРВІС» (на печатці підприємства вказано назву ТОВ як «ЛАНТОРГСЕРВІС») , відповідно до якого ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» бере в оренду спеціальну техніку у кількості 26 одиниць. Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не надано. У тендерній пропозиції учасника надано договір оренди приміщення від 01.09.2022 № 09/22 укладений з ФОП Берестова Оксана Олімпівна, відповідно до якого ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зобов язується прийняти у користування приміщення. Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не недано. У тендерній пропозиції учасника надано договір суборенди нерухомого майна від 12.11.2022 № 12/11 укладений з ФОП Радченком Олексадром Юрійовичем, відповідно до якого ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зобов язується прийняти у користування нежитлове приміщення . Проте, документів, що підтверджують право власності відповідного власника, у тендерній пропозиції учасника не надано. У разі укладання договору нежитлового приміщення строком більше ніж 3 роки, такий договір має бути посвідчений нотаріально, а право оренди підлягає державній реєстрації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати повністю заповнену тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно з Додатком 1, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. 2. Підпункт 4.4.19 Примірного договору про закупівлю робіт (договір підряду) Додатку №2 до тендерної документації викласти у редакції у зв'язку зі змінами до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ( згідно із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №131 від 09.02.2024). 3. Відповідно до вимог в Додатку 6 до тендерної документації надати довідку з інформацією щодо форми працевлаштування працівників в Учасника та надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки відповідальних осіб. Надати інформацію в повному обсязі про мінімально-необхідний перелік посад, кількість працівників та їх досвід роботи, необхідний для виконання робіт, котрих Учасник обов'язково включає до довідки. 4. Відповідно до вимог пп.5.3.1 пп.5.3 п. 5 р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицї» інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів та скан-копій підтверджуючих документів привести у відповідність з поданою інформацією. 5. Згідно з вимогами пп.5.3 (5.3.3) п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД надати підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, зазначених у Довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 6. Згідно п. 5.4 п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо відповідної фінансової спроможності надати інформацію, яка підтверджує фінансову спроможність: Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. 7. Згідно Довідки про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вартість договорів не відповідає вимозі п. 5.3 (5.3.3) п.5 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо відповідного досвіду роботи: надати не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. 8. Відповідно до вимог додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Назву підприємства ТОВ «ЛАНТОРГСЕРВІС» у договорі оренди від 11.03.24 №О-2024/1103 привести у відповідність до назви на печатці підприємства. Надати документи, що підтверджують право власності на орендовану техніку відповідного власника. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника відповідно до договору оренди приміщення від 01.09.2022 № 09/22 укладений з ФОП Берестова Оксана Олімпівна, відповідно до якого ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зобов'язується прийняти у користування приміщення. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника відповідно до договору суборенди нерухомого майна від 12.11.2022 № 12/11 укладений з ФОП Радченком Олексадром Юрійовичем, відповідно до якого ТОВ «Стройбуд Консалт Інвест» зобов'язується прийняти у користування нежитлове приміщення. У разі укладання договору нежитлового приміщення строком більше ніж 3 роки, такий договір має бути посвідчений нотаріально, а право оренди підлягає державній реєстрації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.