Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ОХОРОННО-ТРИВОЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 570 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04061607 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://misto.talnern.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Кульбіда |
| Телефон: | +380473133693 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20401, Україна, Черкаська область,Звенигородський район, місто Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 28 |
6 |
1) Вимога ТД 1: Відповідно до пп.2.2. п.2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей розділу 2 ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цього розділу тендерної документації документи зокрема: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатись до виконання договору про закупівлю (електромонтери охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду), в якій має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівника, спеціальність, досвід роботи. На підтвердження надати копії посвідчень зазначених працівників про допуск до роботи на електроустановках до 1000 В та про проходження ними навчання за напрямками: - з охорони праці; - з технології робіт; - правил пожежної безпеки. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано посвідчення на працівників, які не містять підтвердження про проходження працівниками навчання за напрямком правила пожежної безпеки. Як виправити: Учасник повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатись до виконання договору про закупівлю (електромонтери охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду), в якій має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівника, спеціальність, досвід роботи. На підтвердження надати копії посвідчень зазначених працівників про допуск до роботи на електроустановках до 1000 В та про проходження ними навчання за напрямками: - з охорони праці; - з технології робіт; - правил пожежної безпеки та з урахуванням виявлених невідповідностей. 2) Вимога ТД 2: Відповідно до підпункту 4.42. пункту 4. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), Замовник зацікавлений в отриманні якісних послуг, у зв’язку з чим від учасників вимагається надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDТ) Система управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги у сфері монтування систем пожежної, охоронної сигналізації, а також копію атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги ((ЕN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), виданий ТОВ «Тестметрстандарт» без копії атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Як виправити: Учасник повинен надати копію атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, що підтверджує його відповідну сферу акредитації. 3) Вимога ТД 3: Відповідно до підпунктів 17.1.-17.3. пункту 17. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)», 17.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 17.2. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, код ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг послуг, які будуть виконуватись; телефон, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю (грн.; %)). Довідка надається в довільній формі. 17.3. У випадку залучення до виконання послуг субпідрядника (субпідрядників) учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від кожного такого субпідрядника (-ів), адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого підтверджується згода останнього (останніх) на виконання послуг, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких послуг, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів, найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи. Як виправити: Учасник повинен надати інформацію, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, код ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг послуг, які будуть виконуватись; телефон, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю (грн.; %)). Довідка надається в довільній формі. У випадку залучення до виконання послуг субпідрядника (субпідрядників) учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від кожного такого субпідрядника (-ів), адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого підтверджується згода останнього (останніх) на виконання послуг, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких послуг, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів, найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.