Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34849106 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Панчук Наталія Василівна |
Телефон: | 380432595359 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
4 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Послуги з поточного ремонту та очистки колодязів питної води (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2024-02-27-011576-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки у вигляді файлу формату «imd», сформованого у діючій версії програмному комплексі АВК - відповідно до вимог тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки у вигляді файлу формату «imd», сформованого у діючій версії програмному комплексі АВК - відповідно до вимог тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтверджуючу інформацію зазначену в вимогах: Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки у вигляді файлу формату «imd», сформованого у діючій версії програмному комплексі АВК - відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.