Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 806 093,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 8 060,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 4 000,00 UAH |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон: | 380487293064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №01-11/03 від 11.03.2024), в якій виявлені наступні невідповідності: • відсутня інформація про досвід роботи працівників, що передбачено пп.1.1. п.1 Додатку1 до Тендерної документації (далі-ТД); • у вищезазначеній довідці викладена невірна інформація щодо посади працівників: Учасник у відповідній колонці вказує спеціалізацію працівників згідно Кваліфікаційному сертифікату; • стосовно працівника Сіренка Олега Петровича, в довідці не зазначена інформація щодо кваліфікаційного сертифікату серії АЕ №004765 від 28.07.2017р. (який наявний в складі пропозиції учасника) за категорією Експерт, експертиза проектної документації у частині дотримання пожежної, техногенної безпеки; • Учасником в своїй тендерній пропозиції надані документи щодо працівника Жилякової Олени Миколаївни, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Наказ про прийняття на роботу (№9 від 24.05.2022), Кваліфікаційний сертифікат (Серія АЕ №007046 від 27.07.2022). Однак, в Переліку експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону (від 15.08.2017 № 204) та можуть проводити експертизу проектів будівництва (розміщений на сайті https://mtu.gov.ua/content/perelik-ekspertnih-organizaciy.html , файл Excel «perelik-za-pidsumkamy-актуальна 2024»), Жилякова Олена Миколаївна зазначена як Жилякова Ольга Миколаївна. З огляду на вищевказані протиріччя, неможливо ідентифікувати особу працівника Учасника Жилякової О.М., а відтак, унеможливлює підтвердження відповідності працівника кваліфікаційним критеріям, згідно п.п.1.1 п.1 Додатку 1. 1.2. Згідно Довідки (Вих.№ 05-11/03 від 11.03.2024), Учасник не залучатиме субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт. Проте, цивільно-правові договори з працівниками Сіренком Олегом Петровичем (договір від 01.05.2023 № 2/01-05/23) та Паламарюком Віталієм Іларійовичем (договір від 02.01.2023 № 01-02), спростовують вищевказану інформацію оскільки згідно із зазначеними договорами, відповідні працівники беруть на себе зобов’язання надавати послуги експертів, тобто фактично залучаються як субпідрядники/співвиконавці, з якими укладені відповідні договори, що не відповідає вимогам пп.1.1. п.1 Додатку1 до ТД. 1.3. У наданій Учасником Довідці (Вих.02-11/03 від 11.03.2024)- відомості про досвід виконання аналогічного договору, відсутній код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ», що було передбачено пп.1.2 п.1 Додатку 1 до ТД. 1.4. На виконання вимог п.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД, Учасником наданий Статут (затверджений Протоколом загальних зборів учасників від 03.09.2021 № 2/2021). Згідно пп.7.1. Розділу 7 Статуту, вищим органом Товариства є загальні збори учасників Товариства, а згідно п.п.14 п.7.4 Розділу 7 Статуту, встановлені обмеження Директора та інших посадових осіб Товариства щодо представництва та вчинення дій від імені Товариства. Так, відповідно п.7.4 розділу 7 Статуту, до компетенції загальних зборів учасників Товариства належить: - прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу; - здійснення контролю за діяльністю директора та інших посадових осіб Товариства шляхом надання попередньої письмової згоди на вчинення від імені Товариства правочинів, в тому числі укладення договорів, а саме: – на вчинення правочину, в тому числі укладення договору, або кількох однорідних правочинів (договорів) на протязі одного кварталу, що спрямовані на досягнення єдиної мети, на суму що перевищує 3 000 000 гривень; – будь-яких правочинів щодо забезпечення виконання Товариством фінансових або інших зобов’язань. Зважаючи на встановлені обмеження щодо певних повноважень Директора, Учасником не надано документів, які уповноважують Директора на укладення та підписання договору. Таким чином, Замовник не має необхідної та достатньої інформації для перевірки повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника (протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.), чим не дотримано вимоги пп.3.1 п.3 Додатку № 1 до ТД. 1.5. На вимогу пп.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД Учасником не наданий код доступу щодо перевірки чинності установчого документу. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1. п.1 Додаток 1 - Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника, працівників які мають необхідні знання та досвід для надання робіт (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядником/співвиконавцем, кваліфікаційного сертифікату (серія, номер, дата видачі) експерта за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3). - У листі також зазначити інформацію про наявних в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури* та пройшли додаткову атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за професіями експерт. Експерти, зазначені в листі мають відповідати кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури та пройшли атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за класом наслідків (відповідальності), що належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) 2.2. пп.1.1. п.1 Додаток 1 - Учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника в розрізі субпідрядників стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках).працівників. 2.3. пп.1.2. п.1 Додаток 1 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме виконання експертизи проектної документації по об’єкту(ам) що належить(ать) до споруд (мости, шляхопроводи, естакади) за класом наслідків (відповідальності) об’єкта СС3 (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 2.4. пп.3.1. п.3 Додаток 1 В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 2.5. пп.3.1. п.3 Додаток 1 У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. Звертаємо Вашу увагу, що під час первірки наданого коду доступу на офіційному порталі, повинна бути наявна можливість завантаження чинного уставного документу в останній редакції 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. - Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника, працівників які мають необхідні знання та досвід для надання робіт (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). У листі також зазначити інформацію про наявних в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури* та пройшли додаткову атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за професіями експерт. Експерти, зазначені в листі мають відповідати кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури та пройшли атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за класом наслідків (відповідальності), що належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) 3.2. Для підтвердження своєї відповідності критеріям, Учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника в розрізі субпідрядників стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме виконання експертизи проектної документації по об’єкту(ам) що належить(ать) до споруд (мости, шляхопроводи, естакади) за класом наслідків (відповідальності) об’єкта СС3 (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 3.4. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3.5. У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. Звертаємо Вашу увагу, що під час первірки наданого коду доступу на офіційному порталі, повинна бути наявна можливість завантаження чинного уставного документу в останній редакції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.