Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 21 300 130,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 108 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 106 000,00 UAH |
Замовник: | Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради |
ЄДРПОУ: | 43946694 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кацан Марія Валентинівна |
Телефон: | +380459535346 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вул. Фестивальна, 39 |
10 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (згідно з додатком 2 тендерної документації). 2. Учасник не надав проєкт договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації) та листа-погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), в якому додатково надається погодження щодо готовності виконати всі роботи на об’єкті без попередньої оплати (авансу) (згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації). 3. Учасник не надати довідку у довільній формі про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то з якого періоду і чим це підтверджується) (згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації). 4. Відсутній лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходиться в стадії ліквідації (згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації). 5. Відсутній договір про надання банківської гарантії (згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації). 6. Учасник не надав лист в довільній формі з зазначенням інформації згідно з додатком 3 тендерної документації, а саме: підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації). 7. Відсутній календарний графік виконання робіт (орієнтовний) (згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації). 8. Відсутня інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог тендерної документації (згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації). 9. Учасник не надав лист про те, що визначає ціни на роботи, що учасник пропонує виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для робіт даного виду (згідно з пунктом 1 розділу V тендерної документації). 10. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції чи відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі (згідно з пунктом 1 розділу V тендерної документації). 11. Учасником не надав у складі тендерної пропозиції письмову згода з формальними помилками, перелік яких зазначено у цій тендерній документації (згідно з пунктом 2 розділу V тендерної документації). 12. Учасник не надав лист у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація щодо форми оподаткування; інформація про всі реквізити банківських рахунків (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 13. Учасник не надав гарантійний лист наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 14. Учасник не надав копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 3 лютого 2021 року, в тому числі роботи: 1) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 3 групи Б додатку2 Порядку); 2) нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п. 17 групи Б додатку 2 Порядку); 3) зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (п. 19 групи Б додатку 2 Порядку); - копію дозволу підвищеної небезпеки зареєстрованого відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року, в тому числі роботи: 1) монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - протоколи вимірювання опору ізоляції ручного електроінструменту; - копію Договору з підприємством про вивіз будівельного сміття 15. Учасник не надав довідку/лист про застосування заходів із захисту довкілля (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 16. Учасник не надав довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 17. Учасник не надав в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 18. Учасник не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 19. Учасник не надав лист – гарантія, про те, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 20. Учасник не надав лист-згоду на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 21. Учасник не надав довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 22. Учасник не надав гарантійний лист від учасника про те, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 23. Учасник не надав письмово заперечення щодо наявності зазначених підстав, а саме: за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 24. Учасник не надав документ у довільній формі про те, що ознайомлений із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 25. Учасник не надав у разі обранням переможцем процедури закупівлі про те, що вноситиме не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно з пунктом 6 розділу V тендерної документації). 26. Учасник не надав на всіх фахівців, які зазначені в листі № 0324/5 від 05.03.2024 року посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці (згідно з додатком 1 тендерної документації). 27. Привести у відповідність лист № 0324/7 від 08.03.2024 року, договір підряду № 59б-20 від 25.06.2020 року та актів виконаних робіт (згідно з додатком 1 тендерної документації). Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.