Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 814 087,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 070,44 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
2 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. 1. Згідно вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: 1.1. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) (стаціонарний/мобільний) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). У складі тендерної пропозиції відсутній договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо. У складі пропозиції завантажений гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші в якому вказаний договір на передачу гранітно-щебеневої продукції, а не асфальтобетонної суміші. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи. 1.2. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (стаціонарний/мобільний) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи: - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), що виданий уповноваженим органом, що здійснює регулювання у сфері охорони і використання територій та об’єктів природо-заповідного фонду України та відповідній території за місцезнаходженням АБЗ. У складі пропозиції відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідність в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи. 2. Згідно вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням ПІБ та загального стажу роботи в даній галузі. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, разом з вказаною довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням ПІБ та загального стажу роботи в даній галузі, а також з підтвердженням інформації щодо їх працевлаштування. Відповідно до завантажених документів у складі тендерної пропозиції учасника виявлено відсутність документів про працевлаштування головного бухгалтера. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідність в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.