Період оскарження умов закупівлі - по 29-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 344 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 61 723,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 60 000,00 UAH |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
ЄДРПОУ: | 25509242 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Худенко Тетяна Дмитрівна |
Телефон: | +380433250100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1. Не надано свідоцтво платника ПДВ; 2. Не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт відповідно до технічного завдання, а саме: зварювальні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 3. Не надано локальний кошторис з розрахунком одиничної вартості; 4. Не надано розрахунок кошторисної заробітної плати; 5. Надана некоректна складена фінансова звітність за 2023 рік. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції; 2. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції підпункт 10 Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону); 3. Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю абзац 1; 4. Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю абзац 1; 5. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) підпункт 5.4. Наявність фінансової спроможності. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати свідоцтво платника ПДВ; 2. Надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт відповідно до технічного завдання, а саме: зварювальні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 3. Надати локальний кошторис з розрахунком одиничної вартості; 4 Надати розрахунок кошторисної заробітної плати; 5. Надати коректно складена фінансову звітність за 2023 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.