Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380544975348 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
3 |
*********** ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Предмет закупівлі: «Послуги з благоустрою населених пунктів: заміна технічних засобів регулювання дорожнім рухом (дорожні знаки), а також їх установлення (код згідно ДК 021:2015 – 45233290-8 - Встановлення дорожніх знаків)». Номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель UA-2024-02-21-014399-a. ----------------------------------------- 1) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) перелік виявлених невідповідностей; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ------------------------------------------ Учасником не надано інформацію згідно пунктів 4 та 8 Додатка 3 до тендерної документації: «4. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.» «8. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору*. Для товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та/або з додатковою відповідальністю (ТДВ): якщо правочин підпадає під ознаки значного правочину, то додатково необхідно надати підтвердження повноважень щодо вчинення значного правочину відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність. Примітка: * надані Учасником документи на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису повинні бути чинними на момент подання пропозиції та підтверджувати наявність повноважень у такої особи щодо підпису договору не менше ніж протягом строку його дії.» Вимога: «Учасник повинен надати інформацію згідно пунктів 4 та 8 Додатка 3 до тендерної документації». ***********
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.