Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 12:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 136 116,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 362,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Дворецька Катерина Віталіївна |
| Телефон: | 380444624862 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав довідку щодо роботи по модельному статуту без зазначення коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до самого модельного статуту Учасника на вебпорталі Міністерства юстиції України. – Учасник надав декларацію № 030611/23 про провадження господарської діяльності без накладення КЕП/УЕП на документ. – Учасник надав Договір оренди офісного приміщення, який діє до 01.02.2024. – Учасник надав довідку про наявність працівників, у якій зазначено, що Романенко Петро Іванович – лицювальник-плиточник. Відповідно до договору цивільно-правового характеру про надання послуг № 05 від 15.02.2024 Романенко Петро Іванович зобов’язаний виконувати обов’язки маляра-штукатура. – Учасник не надав акт звірки за аналогічним договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Підпункт 3 пункту 2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Оригінал в кольоровому вигляді або завірених учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії установчих документів (статут, засновницький договір, рішення про створення постачальника (якщо постачальник діє на підставі модельного статуту)), у редакції, яка діє на дату подання комерційної пропозиції, або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів постачальника на вебпорталі Міністерства юстиції України, якщо особа діє на підставі такого документа, або якщо в Єдиному державному реєстрі зазначено, що повноваження директора обмежені згідно з наведеним вище документом (для юридичних осіб). – Пункт 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. – Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. – Підпункт 2.1. пункту 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. – Підпункт 3.1.3. пункту 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами (платіжні доручення або банківські виписки та акти звірки за договорами, та Актів КБ-2в, довідки КБ-3). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – Надати модельний статут або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до модельного статуту Учасника на вебпорталі Міністерства юстиції України. – Надати декларацію № 030611/23 про провадження господарської діяльності з накладенням КЕП/УЕП на документ або належним чином засвідчену копію зазначеного документа. – Надати Договір оренди офісного приміщення, який є дійсним на момент подачі пропозиції, або додаткову угоду до наданого Учасником договору оренди офісного приміщення. – Надати довідку про наявність працівників, у якій зазначити правильну посаду Романенка Петра Івановича, або договір цивільно-правового характеру про надання послуг Романенком Петром Івановичем із зазначенням правильної посади. – Надати акт звірки за аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.