Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 23:00
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 766 887,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 27 668,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ГОЛОВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 23232546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Василівна Паламарчук |
Телефон: | +380525221638 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 26500, Україна, Кіровоградська область,Голованівський район, селище міського типу Голованівськ, ВУЛИЦЯ ОЛЬГИ КНЯГИНІ, будинок 5 |
6 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.1 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації. Проте в наданій формі зазначено не повне найменування учасника та невірно зазначена вартість тендерної пропозиції, зокрема: не у відповідності до наданої договірної ціни та ціни пропозиції зазначеної в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми. 2. на виконання вимог п.5 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації надано не всі сторінки паспорту громадянина України 3. на виконання вимог п.10 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації не надано довідку в довільній формі, стосовно підтвердження інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 особливостей, визначених Постановою КМУ №1178 4. на виконання вимог п.11 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації не надано довідку в довільній формі про те, що учасник не пропонує товар походженням з тимчасово окупованої території, Російської Федерації/ Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) 5. на виконання вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Проте в ній не зазначено інформації про обладнання, будівельні машини і механізми учасника із зазначенням: його (їх) моделей або марок; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). Відповідно неможливо зробити також на виконання вимог п.п. 1.2 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації висновок щодо повноти надання документів, що підтверджують право власності або залучення кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які повинні були бути зазначені в довідці 6. на виконання вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Проте в ній не зазначено інформації про те, на якій правовій підставі залучається учасником земельна ділянка (власне або залучене*) та про строк користування земельною ділянкою 7. на виконання вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Проте в ній не зазначено інформації про наявність залученого приміщення (офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*), місця розташування, площі та про строк користування, найменування орендодавця, код його ЄДРПОУ. 8. на виконання вимог п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка не містить всієї необхідної інформації про працівників відповідної кваліфікації (працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю, зокрема відсутня інформація про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою) 9. на виконання вимог п.п. 2.2 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації надано цивільно-правові угоди з працівниками. Проте договори не містять дати укладення договору, строку дії договору 10. на виконання вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору. Проте до наданого договору не додано додаток №1 ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації 2. п.5 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації 3. п.10 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації 4. п.11 п.п.1.2 п1 розділу 3 тендерної документації 5. п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації та п.п. 1.2 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації. 6. п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації 7. п.п. 1.1 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації 8. п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 9. п.п. 2.2 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 10. п.п. 3.1 п. 3 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати правильно заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації. 2. Надати всі сторінки паспорту громадянина України 3. Надати довідку в довільній формі, стосовно підтвердження інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 особливостей, визначених Постановою КМУ №1178 4. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не пропонує товар походженням з тимчасово окупованої території, Російської Федерації/ Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) 5. Надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з інформацією про обладнання, будівельні машини і механізми учасника, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням: його (їх) моделей або марок; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). Надати документальне підтвердження права власності або залучення кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які будуть зазначені в довідці, що буде надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, у спосіб, визначений тендерною документацією. 6. Надати виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. 7. Надати виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі, з інформацією про наявність залученого приміщення (офісу) у спосіб, визначений тендерною документацією. 8. Надати виправлену довідку, яка містить всю необхідну інформацію про працівників відповідної кваліфікації (працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. 9. Надати виправлені цивільно-правові угоди з працівниками. 10. Надати до сканкопії виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору додаток №1
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю, зокрема про наявність або залучення таких працівників: – не менше 3-х монтажників-складальників металопластикових конструкцій (або працівників тотожної професії); – не менше 2-х малярів ( або штукатурів або працівників тотожної професії) 2. на виконання вимог п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії відповідного документа (сертифікату або диплому або посвідчення) про освіту (чи здобуття професії або спеціальності)) на не менше 3-х монтажників-складальників металопластикових конструкцій (або працівників тотожної професії), зазначених в довідці 3. на виконання вимог п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії відповідного документа (сертифікату або диплому або посвідчення) про освіту (чи здобуття професії або спеціальності)) на не менше 2-х малярів ( або штукатурів або працівників тотожної професії), зазначених в довідці 4. на виконання вимог п.п. 2.2 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди), чинного не менше ніж до кінця 2024 року; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників 5. на виконання вимог п.п. 2.3 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано на кожного працівника, зазначеного у довідці згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з і спеціального навчання (пожежно-технічного мінімуму); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з питань охорони праці: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12) 6. на виконання вимог п.п. 2.3 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації не надано на кожного маляра ( або штукатура або працівника тотожної професії), зазначеного у довідці згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, надати сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт» (НПАОП 28.0-1.32-13) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. вимоги п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 2. вимоги п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 3. вимоги п.п. 2.1 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 4. вимоги п.п. 2.2 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 5. вимоги п.п. 2.3 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації 6. вимоги п.п. 2.3 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (працівників робочих професій), які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю, зокрема про наявність або залучення таких працівників: – не менше 3-х монтажників-складальників металопластикових конструкцій (або працівників тотожної професії); – не менше 2-х малярів ( або штукатурів або працівників тотожної професії) 2. надати сканкопію з оригіналу або копії відповідного документа (сертифікату або диплому або посвідчення) про освіту (чи здобуття професії або спеціальності)) на не менше 3-х монтажників-складальників металопластикових конструкцій (або працівників тотожної професії), зазначених в довідці 3. надати сканкопію з оригіналу або копії відповідного документа (сертифікату або диплому або посвідчення) про освіту (чи здобуття професії або спеціальності)) на не менше 2-х малярів ( або штукатурів або працівників тотожної професії), зазначених в довідці 4. надати сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди), чинного не менше ніж до кінця 2024 року; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників 5. надати на кожного працівника, зазначеного у довідці згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з і спеціального навчання (пожежно-технічного мінімуму); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з питань охорони праці: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12) 6. надати на кожного маляра ( або штукатура або працівника тотожної професії), зазначеного у довідці згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, надати сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт» (НПАОП 28.0-1.32-13)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.