Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 212 830,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 92 128,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВЕЛИКОЧЕРНЕЧЧИНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 33361929 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vel-chernechyna.edukit.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Горохова |
| Телефон: | +380508636795 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації, учасник має надати: «1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування. 1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися роботи; - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. 1.3. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі прийняття приміщення) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) складського приміщення.». Згідно поданих учасником документів відсутнє підтвердження обладнання зазначеного у Довідці: Коток дорожній (оренда) пункт 1., Автогрейдер (оренда) пункт 43, Машина бурильно-кранова (оренда) пункт 44. Для виправлення зазначених невідповідностей учасник має надати документи які є співставними за поданою в них інформацією і відповідати наступним вимогам: «1.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування. 1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі залучення – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися роботи; - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. 1.3. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі прийняття приміщення) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) складського приміщення.». У разі, якщо учасником подана уже частина документів у складі тендерної пропозиції, він має подати документи яких не вистачає для того щоб усунути зазначену невідповідність, і усі подані документи і інформація у складі тендерної пропозиції відповідали наведеним вище вимогам. 2. Згідно вимог пункту 2.1. Додатку 1 Тендерної документації учасник має надати: «2.1. Довідка про наявність основних працівників (інженерно-технічних та робітничих професій), в тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Довідка повинна бути складена за наведеною нижче формою:». Відповідна форма довідки подана в тендерній документації. Проте, Учасником подано довідку за змінено формою, де змінено назви колонок, а також не на всіх працівників заповнена відповідна інформація. Для виправлення зазначеної невідповідності Учасник має надати довідку, яка відповідає вимогам згідно Додатку 1 тендерної документації з заповнення інформації на усіх працівників: «2.1. Довідка про наявність основних працівників (інженерно-технічних та робітничих професій), в тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Довідка повинна бути складена за наведеною нижче формою:». Відповідна форма довідки подана в тендерній документації у Додатку 1. У разі, якщо учасником подана уже частина документів у складі тендерної пропозиції, він має подати документи яких не вистачає для того щоб усунути зазначену невідповідність, і усі подані документи і інформація у складі тендерної пропозиції відповідали наведеним вище вимогам. 3. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації учасники мали надати: «3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати наступні документи (інформація та документи повинна надаватися про виконаний договір): 3.1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічного договору/договорів (не менше одного договору), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, предмет договору, перелік основних видів робіт, що виконувалися, строки виконання. Аналогічним слід вважати договір підряду укладений учасником протягом 2020-2023 років, в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального рамонту або реконструкції. 3.2. Копії аналогічного договору/аналогічних договорів зазначених у довідці пункту 3.1 цього Додатку. 3.3. Акти приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання наданого аналогічного договору/ аналогічних договорів. Також, подаються довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Довідка КБ-3) щодо аналогічного договору/аналогічних договорів. 3.4. Відгук від замовників згідно довідки, з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору, відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору, у разі якщо вони не містять інформації згідно вимог цієї тендерної документації. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.». Учасником подано відповідні документи та інформацію в складі тендерної пропозиції, проте, сума за формою №КБ-2в та Довідка КБ-3 складає 2086804,42 грн. Така сама сума зазначена в довідці про виконання аналогічного договору і у відгуку від Замовника. Однак у самому договорі №59 від 08.08.2023 (з урахуванням наданих Учасником додаткових угод до Договору) сума робіт складає 2399495,35 грн. Таким чином учасником не підтверджено виконання усієї суми договору. Згідно вимог тендерної документації учасник мав права не подавати додаткових угод у разі якщо вони не містять інформації згідно вимог цієї тендерної документації. Проте, згідно вимог тендерної документації учасник має надати інформацію про виконання наданого аналогічного договору. Тому в поданих документах учасником є невідповідність щодо підтвердження суми виконаного договору. Для виправлення зазначеної невідповідності учасник має надати документи, які є співставними за поданою в них інформаціє і відповідати наступним вимогам: «3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати наступні документи (інформація та документи повинна надаватися про виконаний договір): 3.1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічного договору/договорів (не менше одного договору), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, предмет договору, перелік основних видів робіт, що виконувалися, строки виконання. Аналогічним слід вважати договір підряду укладений учасником протягом 2020-2023 років, в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального рамонту або реконструкції. 3.2. Копії аналогічного договору/аналогічних договорів зазначених у довідці пункту 3.1 цього Додатку. 3.3. Акти приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання наданого аналогічного договору/ аналогічних договорів. Також, подаються довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Довідка КБ-3) щодо аналогічного договору/аналогічних договорів. 3.4. Відгук від замовників згідно довідки, з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору, відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору, у разі якщо вони не містять інформації згідно вимог цієї тендерної документації. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.». У разі, якщо учасником подана уже частина документів у складі тендерної пропозиції, він має подати документи яких не вистачає для того щоб усунути зазначену невідповідність, і усі подані документи і інформація у складі тендерної пропозиції відповідали наведеним вище вимогам. 4. Згідно вимог Додатку 2 тендерної документації «2.1. У разі, якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, та у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).» Учасником згідно даної вимоги подано в складі тендерної пропозиції гарантійний лист в якому визначено, що учасником буде надано в складі виконання робіт такі товари: 1) Каналізаційна установка Sololift2 WC-3 Grundfos 2) насос фекальний EL.SPER.ECOTRI 500-T в комплекті SPERONI. Наданий гарантійний лист за змістом відповідає вимогам тендерної документації, товари включені до Переліку локалізованих товарів. Згідно вимог Додатку 2 тендерної документації учасник має надати: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами): - «Договірна ціна»; - об’єктний кошторис; - локальні кошториси до «Договірної ціни»; - розрахунки до документа «Договірна ціна»; - підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів. Договірна ціна робіт згідно вимог тендерної документації є динамічною.» Учасником подано в складі тендерної пропозиції розрахунки в яких вказано наступне обладнання: 1. Каналізаційна насосна станція з електронасосом занурювальним з подрібнювачем TRm 0.75 ~230 V; 0,75 kW ;G/max=125 л/хв.; Н/max=15 м, SAR 250 - TRm 0.75. 2. Насос фекально-дренажний Pedrollo TRITUS (з ріжучим механізмом) TRm 0. 75; ( маса=0,0212) (або аналог). Таким чином товари, які підлягають локалізації і подано в гарантійному листі не взяті до розрахунку локальних кошторисів до «Договірної ціни» та підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів. У разі якщо за своїм функціональним призначення, технічним і якісним характеристикам товари зазначені в гарантійному листі відповідають товарам визначеним в технічній специфікації замовника, то учасник має право виправити дану невідповідність, оскільки заміна обладнання (товару) з нелокалізованого на локалізований, не призведе до зміни предмету закупівлі. Для виправлення даної невідповідності учасник має замінити нелокалізовані товари в локальних кошторисах до «Договірної ціни» та підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, на локалізовані товари зазначені в гарантійному листі, поданому Учасником у складі тендерної пропозиції, та подати в складі тендерної пропозиції такі оновлені документи (локальні кошториси до «Договірної ціни» та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, та інші документи, у разі їх зміни, або внесення до них змін відповідно до вимог замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.