Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 267 198,33 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 42 671,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986397 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ріта Хаустова |
Телефон: | +380974998928 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація, Загальні вимоги – Учасник повинен надати сертифікат відповідності на склопакет згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Учасником надано сертифікат відповідності на склопакет згідно ДСТУ EN 1279-1:2022, який відповідає вимогам тендерної документації, але даний документ надано без додатку. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Сертифікат відповідності на склопакет згідно ДСТУ EN 1279-1:2022 з додатком.
Перелік виявлених невідповідностей: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Обов’язкова наявність наступних працівників: - монтажник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, на кожного такого працівника надати посвідчення або протоколи про проходження навчання з: правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 3 групи; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - інженера-проектувальника – не менше 1 (одного) працівника, на кожного такого працівника надати копію сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але в наданій довідці маються розбіжності з документами, наданими на підтвердження підстави використання праці, а саме: в довідці не співпадають назви посад з посадами, вказаними у документах, які надані на підтвердження підстави використання праці (у працівників, вказаних в позиціях з 3 по 8). Учасником не надано документи, які підтверджують кваліфікацію працівників (у працівників, вказаних в позиціях з 1 по 7), зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація, Загальні вимоги – Учасник повинен надати сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018. Учасником не надано сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація, Загальні вимоги – Учасник повинен надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи, що виконуються на висоті). Учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але даний документ наданий не в повному обсязі, що не дає можливості визначити на виконання яких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) яких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки підтверджено відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018. 4. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи, що виконуються на висоті) в повному обсязі.
Перелік виявлених невідповідностей: - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази, які залучаються для надання послуг. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження інформації, зазначеної довідці, Учасник не надав копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази, які залучаються для надання послуг, на позиції з 1 по 42. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, який зазначений у довідці по пп. 3.1 (надаються копії всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1); - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета договору, інформації про належне виконання договору (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1). Учасником надано довідку, копії договорів та копії документів, які підтверджують виконання вказаних договорів в повному обсязі, але в документах є невідповідності: 1) в довідці надано інформацію стосовно договору № 1303/19ТД від 20.03.2019 року та на підтвердження надано договір № 1303/19ТД від 20.03.2019 року, але в листі-відгуку не співпадає номер договору з тим номером, який вказано у довідці та у договорі; 2) в довідці надано інформацію стосовно договору № 304 від 30.04.2020 року та на підтвердження надано договір № 304 від 30.04.2020 року, але в листі-відгуку не співпадає предмет договору, який вказано у довідці та у договорі. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності виправлення інформації Учасником. - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасником надано Довідку, в якій вказано, що між Замовником та Учасником не було укладено договору, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, але дана інформація не є достовірною, так як між Замовником та Учасником не було укладених договорів взагалі. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції: Гарантійний строк на безкоштовне технічне обслуговування віконних конструкцій повинен становити не менше 5 років з дати складання акту здачі-приймання наданих послуг. Учасником надано вказаний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, але Учасник не підтвердив гарантійний строк у даному листі. Невідповідність призвела до необхідності надання інформації Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази, які вказані в довідці (на позиції з 1 по 42). 2. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, який зазначений у довідці по пп. 3.1 (надаються копії всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1); - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета договору, інформації про належне виконання договору (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1). 3. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. 4. Гарантійний лист щодо гарантійного строку на безкоштовне технічне обслуговування віконних конструкцій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.