Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 357 130,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 785,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Зозуля-Савіцька Ольга |
| Телефон: | 380506508925 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП - ГРУП" (Код ЄДРПОУ: 40999366) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1.1, 1.2 Розділу VII тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), а також на підтвердження якісного виконання договору, вказаного у довідці, учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. На виконання вимог тендерної документації, учасник надав Довідку вих.№ 30/02 від 28.02.2024 року (файл Довідка досвід.pdf.p7s), в якій зазначив, що предметом договору № 08/21 від 16.08.2021 року з ТОВ «Сан моторс плюс» є «Капітальний ремонт фасаду з обшивкою металопрофілем нежитлової будівлі за адресою м.Полтава, вул.Половки, 81». Проте, інформація про номер договору та предмет договору відрізняється від інформації вказаної в Листі-відгуку вих.№ 2702/смп від 27.02.2024 року (файл лист відгук Сан Моторс Плюс.PDF.p7s), а саме: між ТОВ «КП-ГРУП» та ТОВ «Сан моторс плюс» було укладено договір підряду №8/21, предмет договору «Капітальний ремонт фасаду з обшивкою металопрофілем нежитлової будівлі за адресою м.Полтава, вул.Чумацький Шлях, 81». 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1, 1.2 Розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» та пункт 1 Розділу Х Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлені довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та/або позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.