Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 294 796,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 473,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 81 473,98 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
14 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Прошу надати документи, які усувають всі нижчезазначені невідповідності. 1. Замовник звертається з вимогою підтвердити наявність приміщення надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування, оскільки на момент розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" договір оренди обʼєкта нерухомості № 27/2023 від 01.03.2023 року втратив свою чинність. 2. Невідповідність інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та в договорі суборенди нерухомого майна № 12/01/2024 від 12.01.2024 року щодо складського приміщення. 3. Просимо надати в довідці повну інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів. 4. Звертаємося з вимогою надати інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази щодо технічного стану техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази. 5. Підтвердити наявність зазначеної кількості в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: перфоратора ЗПП-1250 4800 уд/хв - 4 од., перфоратор прямий RH-100 1 – 1 од., апарат для газового зварювання і різання SAB-260DP – 2 од. 6. Просимо підтвердити обовʼязкове проходження навчання керівника «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-7.1-12 та навчання, та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні на підтвердження проходження навчання надати посвідчення та протоколів про проходження навчання. 7. Надати підтвердження проходження навчання головного інженера з перевірки знань з пожежпідтвенаявноної безпеки на підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки: правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на обʼєктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку 8. Надати сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 9. Відповідно до п. 21 Постанови КМУ № 1107 у разі зміни даних, які містились в поданій декларації або виявлення в ній помилок, суб’єкт господарювання має подати оновлену декларацію протягом 5 робочих днів з дня настання таких змін або виявлення помилки. Отже на підставі даної норми Замовник просить надати оновлену на діючого на даний час керівника/директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" Єрмака В.М. скан-копія оригіналу Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних); верхолазні роботи; зварювальні, газополумʼяні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосування відкритого полумʼя з уточненням місцем виконання робіт. 10. Надати підтвердження чинної ліцензії на програмний комплекс АВК-5 із наданням підтверджуючих документів копія чинного договору і підтвердження оплати за отримання зазначеної ліцензії. Оскільки на момент перевірки тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" втратила чинність попередня ліцензія, що свідчить на даний момент про відсутність даного програмного комплексу в учасника. 11. Надати лист або довідку довільної форми про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 12. Просимо подати письмову інформацію, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ст. 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.