Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 690 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРОПИВНИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ГУРТОЖИТОК №1" |
ЄДРПОУ: | 44686685 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ГРЕКУ Віталій |
Телефон: | 380990002232 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Лишневського Архітектора, будинок 30 |
5 |
ПРОТОКОЛ з невідповідностями, виявленими під час розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРОПИВНИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ГУРТОЖИТОК №1" 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44686685 3. Місцезнаходження замовника: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Лишневського Архітектора, будинок 30 4. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-19-012953-a Поточний ремонт – встановлення металопластикових конструкцій (перегородки з дверима) (код за ДК 021:2015: код 45420000-7 — «Столярні та теслярські роботи») 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФОП «ВОЛОШИНОВ ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» 6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника процедури закупівлі: 3186510596. 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника наявна довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 8 від 27.02.2024 в якій учасник зазначає, що має аналогічний досвід виконання договору з «Виконання робіт з ремонту» Благодійній організації «Благодійний фонд «Збережемо Українців», Код 44899525 на загальну суму 2210536.39 грн. без ПДВ, але до пропозиції не наданий лист відгук. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави для відмови в участі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно цього розділу тендерної документації, в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам а також вимоги щодо надання документів про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Таким чином, якщо учасником закупівлі товарів, робіт або послуг є об’єднання, то до уваги прийматимуться можливості всіх учасників такого об’єднання на підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази та працівників. В пп. 5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку № 4 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів разом з додатками і додатковими угодами (якщо вони укладалися) та підтвердження поставки товару на всю суму договору. Якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель, потрібно вказати по кожному з зазначених у довідці договорів посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. 5.1.3. Підтверджуючі документи, в саме: скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, та/або підтверджуючих документів у вигляді копій видаткових накладних. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером послуг, визначених в технічному завданні Замовника, викладеному в Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку № 4 цієї документації, підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів разом з додатками і додатковими угодами (якщо вони укладалися) та підтвердження поставки товару на всю суму договору. Якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель, потрібно вказати по кожному з зазначених у довідці договорів посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. Також, до кожного аналогічного(их) договору(ів) скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, та/або підтверджуючих документів у вигляді копій видаткових накладних. 8. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника відсутня достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачені інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): 1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 9. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника наданий сертифікат відповідності на фурнітуру МАСО для віконних та дверних блоків з терміном дії по 20.12.2022 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: …- сертифікат відповідності на фурнітуру, пристрої поворотні, відкидні і поворотно – відкидні для віконних та дверних блоків…». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати чинний сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних та дверних блоків. 10. Обґрунтування підстав оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: п. 43 Постанови № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.