Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 326 911,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 23 269,12 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 11 634,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 39932654 Досьє YouControl |
Сайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олександр Ткачук |
Телефон: | +380412404706 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Відповідно до умов п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, для підтвердження можливості виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції окремо повинен надати інформаційну довідку згідно таблиці 1.1 про наявність техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо) необхідного для виконання робіт по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо обладнання не підлягає державній реєстрації, то Учасник має надатии інший документ, що посвідчує право власності (обліку). На виконання даної увимоги, у складі тендерної пропозиції Учасником надано Інформацію від 23.02.2024 за № 78-Т про наявність техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо), у п. 2 якої зазначається про наявність власного Ноутбуку марки Acer Extensa 5520. Проте, відповідно до наданої оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 01.01.2024 – 27.02.2024, марка даної техніки Acer Extensa 5220. 2. Згідно умов п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен мати власну чи залучену вимірювальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати, зокрема, копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої лабораторії Учасником. На виконання даної умови документації, Учасником надано Договір № 9065 від 22.02.2024 на виконання робіт щодо проведення випробувань. В свою чергу, п. 2.2. даного договору визначено, що загальні вимоги до науково-технічної продукції, що є предметом договору, викладені у технічному завданні на створення Документації, що є невідʼємною частиною цього договору/додаткових угод (Додаток 1). Проте, вказаний Додаток 1 до Договору відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, у даних частинах тендерної пропозиції Учасника вбачається наявність невідповідностей умовам п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.