Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 066 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 330,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
Телефон: | +380931126230 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-04-2024, 00:03
Період оскарження:
з 08-04-2024, 14:14 по 19-04-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє посвідчення або виписка з протоколу про проходження навчання з охорони праці щодо відповідальної особи з керівного складу оформленої за основним місцем роботи, яка пройшла курси з охорони праці. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 3 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації «З метою підтвердження дотримання учасником норм охорони здоров’я і безпеки праці на підприємстві надати сертифікат виданий учаснику на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці -копію сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)**. Разом з тим, в учасника повинна бути відповідальна особа з керівного складу оформлена за основним місцем роботи, яка пройшла курси з охорони праці. На підтвердження зазначеного, учасник повинен надати відповідне посвідчення, або виписку з протоколу про проходження навчання з охорони праці.». Учасник на підтвердження фінансової спроможності надав Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2022 рік та Баланс підприємства (форма № 1), проте це не всі документи які необхідно подати учасникам на підтвердження фінансової спроможності згідно з вимогами тендерної документації. Крім того, Учасник подав звітність за 2022 рік, проте останнім звітнім період є 2023 рік. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 5 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації: «5. Підтвердження фінансової спроможності для юридичних осіб резидентів України: 5.1. Копія Балансу підприємства (форма № 1) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою; 5.2. Копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою; 5.3. Копія Звіту про рух грошових коштів (форма № 3) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, звітний період або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою. З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2022/2023 році), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів; 5.4. Для суб’єктів малого підприємництва подається «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою. У разі якщо учасник – юридична особа або фізична особа – підприємець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього, та складену в довільній формі довідку із зазначенням конкретних норм законодавчих актів, якими його звільнено від складання, витребуваних даною тендерною документацією вказаних звітів/балансів/документів.». Також, в інформаційній довідці Учасника про наявність техніки та обладнання зазначені не всі засоби, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 5 розділу 3 тендерної документації: «Звертаємо увагу учасників! Наявність маркувальної машини для нанесення розмітки, всіх засобів та обладнання, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг обов’язкова!» Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З огляду на вищевказане, керуючись п. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" запобігання корупційним діям і зловживанням, уповноважена особа здійснює перевірку учасників закупівлі у всіх доступних відкритих реєстрах задля попередження випадків недобросовісної конкуренції та нераціонального використання бюджетних коштів. Так, перевіркою було виявлено, що учасник процедури закупівлі має ознаки фіктивного підприємства, відповідно до Ухвали Херсонського міського суду Херсонської області Справа №766/1509/22 н/п 1-кс/766/1008/22 та Ухвали Печерського районного суду міста Києва Справа № 757/21970/22-к. Відповідно до виявлених фактів, ТОВ «БІЛДГРУП» не має бездоганної ділової репутації, що суперечить вимогам Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (зі змінами). Даний факт є підставою визначити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Станом на 28.02.2024 року у відповідності до Єдиного державного реєстру судових рішень, будь яких ухвал або постанов, щодо припинення кримінальних проваджень (№42021232010000096 від 04.10.2021 за ознаками злочинів ч. 2 ст.191 КК України або кримінального провадження № 12022000000000614 за ч. 4 ст. 191 не існує), таким чином підприємство яке у відповідності до ухвал суду має ознаки фіктивності та "транзитеру" та які в свою чергу не оскаржені ТОВ, має ризики як невиконання умов договору так і виконання його неякісно. Крім того, звертає також на себе увагу те, що вказане підприємство користується виключно орендованим обладнанням, та не має в основних засобах машин або механізмів які б свідчили, що підприємство виконує статутні завдання. Посилання на вимогу: п.1.1.11 розділу 3 тендерної документації: «Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» (зі змінами); Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (зі змінами).» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Посвідчення або виписки з протоколу про проходження навчання з охорони праці щодо відповідальної особи з керівного складу оформленої за основним місцем роботи, яка пройшла курси з охорони праці. 2. Копія Балансу підприємства (форма № 1) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою, Копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою, Копія Звіту про рух грошових коштів (форма № 3) за останній звітний період, завірена печаткою Учасника, з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, звітний період або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою/«Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою. У разі якщо учасник – юридична особа або фізична особа – підприємець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього, та складену в довільній формі довідку із зазначенням конкретних норм законодавчих актів, якими його звільнено від складання, витребуваних даною тендерною документацією вказаних звітів/балансів/документів. 3. Інформація про наявність засобів та обладнання, що передбачені Правилами ремонту та утримання доріг. 4. Копія ухвал суду по припиненню кримінальних проваджень або інших процесуальних документів, які свідчать що суб'єкт господарювання не є фіктивним або транзитером як вказано у Ухвалі Херсонського міського суду Херсонської області Справа №766/1509/22 н/п 1-кс/766/1008/22 та Ухвалі Печерського районного суду міста Києва Справа № 757/21970/22-к.
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній окремий документ підтвердження щодо отримання дозвільних документів, узгоджених з Управлінням патрульної поліції, щодо тимчасової схеми організації дорожнього руху, у разі підписання договору з учасником. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 4 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації: «Виконавець після підписання договору має отримати дозвільні документи, узгоджені з Управлінням патрульної поліції, щодо тимчасової схеми організації дорожнього руху, про що Учасник має надати окремий документ підтвердження». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Окремий документ підтвердження щодо отримання дозвільних документів, узгоджених з Управлінням патрульної поліції, щодо тимчасової схеми організації дорожнього руху, у разі підписання договору з учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.