Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 23 193 856,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 231 938,56 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Олеся Кириченко |
Телефон: | +380503661698 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Відповідно до п. 1.3. додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надати оригінал листа(-ів)-відгука(-ів) від контрагента(-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. На виконання вимог пунктів 1.1. та 1.2 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХЕКС-ГАЗ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №68090118 від 01.09.2022 року та інформаційну довідку про виконання аналогічного договору із зазначенням цього договору. Проте, лист-відгук від контрагента був наданий щодо договору №68081607 від 16.08.2022 року. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Оригінал листа-відгуку від контрагента в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору №68090118 від 01.09.2022 року Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.