Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 498 684,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 493,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуб Тетяна Леонідівна |
| Телефон: | 380633197098 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано аналогічний договір та копії акту наданих послуг (файл Аналогічний договір.pdf) не в повному обсязі, а саме: відсутні додатки до договору та відсутня довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) до акту виконаних робіт(файл Аналогічний договір.pdf). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати на аналогічний договір та акт виконаних робіт у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.