Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 85 150,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 852,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління адміністративними будинками Державного управління справами |
ЄДРПОУ: | 21714657 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Коваленко |
Телефон: | +380442557380 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01220, Україна, Київська область,Київ, вул.Банкова 11 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У пункті 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, спеціальність, стаж роботи). Учасник надав довідку від 16.02.2024 № 4 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але у цій довідці не зазначив спеціальність працівників. Учаснику необхідно виправити невідповідності та надати оновлену довідку відповідно до вимог тендерної документації. 2. У пункті 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1.1. Кваліфікаційні вимоги до учасників додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, спеціальність, стаж роботи). Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати витяг з штатного розпису або копії цивільно-правових договорів. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 16.02.2024 № 4 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник не надав витяг з штатного розпису. Учаснику необхідно надати документ відповідно до вимог тендерної документації. 3. У пункті 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник надає довідку у довільній формі про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) надає документальне підтвердження інформації про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (копії квитанції з установи банку про сплату заборгованості або гарантійний лист на фірмовому бланку учасника підписаний посадовою особою учасника та скріплений печаткою (за наявності) про те, що він зобов’язується сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані замовнику збитки. Учасник надав довідку від 16.02.2024 № 11 про відсутність підстав для відмови учаснику процедури в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, в якій зазначив інший пункт Особливостей. Учаснику необхідно виправити невідповідності та надати приведений у відповідність документ. Просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.