Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 913 744,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 14 568,72 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 14 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34674154 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Бекреньова |
Телефон: | +380677325190 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Пілон Вест" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вимоги до складання кошторисної документації та виконання робіт: «Кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника, який перебуває в трудових відносинах з учасником, або надання послуг які підтверджено відповідним цивільно-правовим договором. Учасник має надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника, на підтвердження чинності такого сертифікату, у передбачених законодавством випадках, надається документ про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації»: 1.1 учасник надає кошторисну частину, саме «Зведений кошторисний розрахунок» файл «88_ДЦ_ЗКР_5.pdf» без підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника; «Розрахунок №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи» файл «89_ДЦ_ДЦ_4.pdf» немає печатки та підпису учасника. Просимо виправити дані невідповідності, надавши відповідні документи. 2.Згідно Додатку №1 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації про наявність штатних працівників учасник повинен надати:: 2.1 «документи про освіту та/або підвищення кваліфікації» вказані документи не надано на керівника Васільєва Вячеслава Олександровича. Просимо виправити дану невідповідність, надавши відповідні документи. 2.2 «кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(уть) за охорону праці, підтверджується додатково документом згідно норм законодавства (шляхом подання сканованої(их) з оригіналу копії(й) посвідчення, тощо), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(ів) із загального курсу з охорони праці», проте учасником надано посвідчення на Манасаряна Бориса Гарегиновича, в якому зазначено дату наступної перевірки 22.11.2023р., проте відповідних документів про перевірку не надано; на керівника Васільєва Вячеслава Олександровича згідно Наказу №4 ОП від 11.01.2017р. немає відповідних документів щодо перевірки знань з охорони праці. Просимо виправити дані невідповідності, надавши відповідні документи. 3.Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій вимагалась Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1. У наданій Учасником підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису розділ ІІ Будівельні машини і механізми включено: п.11. КБМ225-3100 Зболчувачі пнвматичні Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат: п. 19. КБМ204-1100 Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг п. 26. КБМ270-116 Вібратори повехневі Проте у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально- технічної бази учасника відсутні зазначені будівельні машини і механізми. Просимо виправити дану невідповідність, надавши відповідну довідку. 3.2 У наданому учасником локальному кошторисі на будівельні роботи враховано: п.33 КР20-5-1 Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м, проте у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально- технічної бази учасника відсутні зовнішні металеві трубчасті інвентарі риштування. Просимо виправити дану невідповідність, надавши відповідну довідку. 4.Відповідно до умов тендерної документації Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.», тобто подавши свою пропозицію Учасник надав згоду з проектом договору та надав підписаний проект договору файл «Додаток_3_договір. pdf» де зазначено, що додатки є невід’ємною частиною договору, тобто відповідно до Розділу «III. Ціна Договору зазначено, що Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору», та відповідно до Розділу «XIV. Додатки до Договору** 14.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 – «Договірна ціна»;…» У файлі «89_ДЦ_ДЦ_3.pdf» зазначино вид договірної ціни – тверда, що не відповідає проекту договору «п.3.1 Договірна ціна встановлюється динамічною». Просимо виправити дану невідповідність шляхом завантаження відповідного документа, що є невід’ємною частиною договору.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЕВРОТРАНССТРОЙ" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій вимагалась Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.Учасник надав довідку, але в довідці відсутня повна інформація, що вимагалась замовником. Виправити дану невідповідність – виправивши довідку. 1.2. У наданій Учасником підсумковій відомості ресурсів розділ ІІ Будівельні машини і механізми включено: п.8. + КБМ205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання д 686 кПа (7ат) продуктивність 2,2 м3/хв; п.11.+ КБМ233-803 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій. Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат: п. 13. +КБМ270-50 Вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного; п. 15 +КБМ270-113 Шприц пневматичний для забивання швів; п. 17 +КБМ270-116 вібратори поверхневі; п. 18 +КБМ270-126 Фарборозпилювачі ручні; п. 20+КБМ270-224 Пальник газопламеневий. Просимо виправити невідповідність щодо обладнання передбаченого кошторисною частиною. 3. У підсумковій відомості ресурсів зазначено у п.8. + КБМ205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання д 686 кПа (7ат) продуктивність 2,2 м3/хв – ОРЕНДА, однак договір оренди не надано. Просимо виправити дану невідповідність, надавши відповідні документи. 2. Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалась «Для підтвердження інформації про наявність штатних працівників учасник повинен надати: документи про освіту та/або підвищення кваліфікації». Учасник надав вище вказані документи не на всіх працівників. Просимо виправити дану невідповідність, надавши копії зазначених документів. 3.Відповідно до довідки про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Договір №53 від 08.09.2020 року не зазначено всі номери додатків до договору. Просимо виправити дану невідповідність зазначивши номери додатків відповідного договору. 3.2. Договір №28/08/2 від 28.08.2021 року не зазначено всі номери додатків до договору. Просимо виправити дану невідповідність зазначивши номери додатків відповідного договору.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Відповідно до п.5.2.3 та п. 7.1 та 7.2 частини 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «.1. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає інформацію, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт/послуг, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 7.2. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи надання послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.»…, проте Учасник надає документ під назвою лист про субпідрядиків.pdf відповідно до якого зазначена інформація: «що не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю.», тобто виходячі зі змісту відповідної довідки Учасник залучає субпідрядників/співвиконавців обсязі більше 20%?, і як наслідок не надано інформацію відповідно до п.7.1 та 5.2.3 частини 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей надати інформацію щодо виправленої довідки по не залученню субпідрядників/співвиконавців або довідки щодо залучення та надання відповідних документів згідно вимог ТД та пунктів п.5.2.3 та п. 7.1 та 7.2 частини 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ТД. 2.Відповідно до документа, що поданий Учасником під назвою Довідка про уповноважену посадову особу.pdf, де міститься інформація щодо уповноваженої особи на подання документів тендерної пропозиції зазначено, що особа уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції є директор Макар О.Л, проте документ Ліценз + витяг з ЄДЕССБ + лист.pdf, що містить інформаційний лист щодо строку дії ліцензії ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" підписаний директором Бадюл В.Л., тобто особою, що зараз не уповноважена наказом та відомостями про учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Просимо виправити дану невідповідність. 3.Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вимоги до складання кошторисної документації та виконання робіт: «Кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника, який перебуває в трудових відносинах з учасником, або надання послуг які підтверджено відповідним цивільно-правовим договором. Учасник має надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника, на підтвердження чинності такого сертифікату, у передбачених законодавством випадках, надається документ про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації»: 1. учасник надає кошторисну частину без підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника; 2. Надати документи згідно з нормами чинного законодавства на інженера-проектувальника Левченко Світлану Дмитрівну. Просимо виправити дану невідповідність. 4.Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій вимагалась Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.Учасник надав довідку, але в довідці відсутня повна інформація, що вимагалась замовником. 2. У наданій Учасником у складі тендерної пропозиції відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 розділ ІІ Будівельні машини і механізми включено п.8. КБМ211-251 Розчинонасос, продуктивність 1м3/год; п.9. КБМ211-901-1 Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л. Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат: п. 11. КБМ200-40 Котел електричний бітумний, місткість 1 м3; п. 16 КБМ270-106 Апарат для газового зварювання і різання; п. 19 Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг. Просимо виправити невідповідність щодо обладнання передбаченого кошторисною частиною. 5. Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій вимога: «у разі залучення до виконання робіт обладнання та матеріально-технічної бази що не є власністю Учасника надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди та/або лізингу, та/або надання послуг тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору». 1.Учасник надав Договір оренди робочого місця №1 від 01.11.2023р. між ТОВ С-МОНТАЖ ГРУП» та ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР», що не відповідає в частині реквізитів нормам законодавства. Просимо привести договір у відповідність. 2. Договір оренди №8А/4 від 27.10.2023 року між ТОВ «Офіс-центр «Приморський» та ТОВ С-МОНТАЖ ГРУП», щодо якого відсутні підстави для надання здачі в суборенду, оренду робочого місця з майном, за адресою м.Одеса, вул Велика Арнаутська, буд.17, поверх 8, офіс 8А/4. Просимо виправити цю невідповідність. 6.Згідно з Додатком №1 до ТД Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалась Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Учасник надав довідку, але в довідці відсутня повна інформація, що вимагалась замовником. Просимо виправити дану невідповідність шляхом надання відповідної довідки. 2.На підтвердження в учасника наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов`язань за предметом даних торгів учасником надана відповідна довідка та договори про виконання робіт надання послуг, проте значна кількість договорів працівників мають термін дії до 31.12.2023 року, що не дає можливості ідентифікувати наміри щодо подовження відповідних договорів на теперішній час та протягом виконання робіт, а також їх чинність. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати чинні договори з відповідними працівниками, що зазначені згідно довідки та привести відповідні договори у відповідність з нормами Господарського, Цивільного та Трудового кодексів України, а також вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 №996-XIV, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №8. 7. Відповідно до довідки про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного договору: 1. Договір №52 від 30.10.2023 року виправити період виконання робіт відповідно до укладеного договору, адже відповідно до договору та позитивного відгуку термін виконання робіт листопад 2023 року, а довідка про вартість виконаних будівельних робіт та акт приймання виконаних будівельних робіт складено 14 грудня 2023 року, тобто у наданих документах відсутня додаткова угода, що ставить під сумнів своєчасність виконаних робіт. Просимо виправити дані невідповідності надати додаткову угоду та зазначити номери додатків відповідного договору. 2. Згідно Договору №16-ЗОШ-КР/1 від 26.07.2021 року додатковою угодою продовжено строк виконання робіт до жовтня 2021 року, а довідка про вартість виконаних будівельних робіт та акт приймання виконаних будівельних робіт складено 04.11.2021 року, тобто у наданих документах відсутні всі додаткові угоди. Просимо виправити дану невідповідність шляхом надання відповідних додаткових угод.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.