Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10020, м. Житомир, вул Олександра Клосовського, 16. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 6 896 510,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 68 965,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей № 5 міста Житомира |
ЄДРПОУ: | 20407264 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Воронова Тетяна Ярославівна |
Телефон: | +380412471552 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10020, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Олександра Клосовського, 16 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівлю Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею № 5 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») відмінено на підставі пункту 50 Постанови, а саме у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 15-03-2024, 17:50 по 26-03-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ": 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", на виконання вимог п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надано у складі тендерної пропозиції Лист-відгук про виконання договору підряду від 18.09.2023 №1136/43/50/01-2023. Однак наданий Лист-відгук не задовільняє вимог п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», оскільки не містить інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника або представника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.