Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 094 456,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 472,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05384318 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Бойко |
| Телефон: | 380956038261 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45601, Україна, Волинська область,с. Липини, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник не надав в тендерній пропозиції підтверджуючих документів передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці Таблички №2 Додатку №3 Тендерної документації (наказ/ трудова книжка/ цивільно-правова угода тощо). Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов цього пункту, а також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду надання послуг за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). При умові, якщо назва посади працівника не відповідає назві, передбаченій п. 3.1, але за посадовими обов’язками посади є ідентичними (виконуються ті ж роботи/обов’язки), то учасник у складі пропозиції надає відповідне пояснення та копії посадових інструкцій з відміткою про ознайомлення працівника з ними. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої(яких)виявлені невідповідності: 1. Додаток №3 Тендерної документації. Учасник повинен надати: 1. Учасник повинен надати підтверджуючі документи передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці Таблички №2 Додатку №3 Тендерної документації (наказ/ трудова книжка/ цивільно-правова угода тощо). Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов цього пункту, а також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду надання послуг за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). При умові, якщо назва посади працівника не відповідає назві, передбаченій п. 3.1, але за посадовими обов’язками посади є ідентичними (виконуються ті ж роботи/обов’язки), то учасник у складі пропозиції надає відповідне пояснення та копії посадових інструкцій з відміткою про ознайомлення працівника з ними
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.