Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 700 048,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євген Сорочинський |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
5 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ " Компанія "Гранд Експерт ". -учасником надано довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів укладених не раніше 2020 року з наданням копій відповідних договорів та документів, що підтверджують повне або часткове виконання цих договорів, проте наданий договір не відповідає визначенню аналогічний договір, що вимагалося відповідно до пункту 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 1 до Документації. - учасником не надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, який не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог абзацу 5 пункту 1 Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації - учасником не надано документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника, що вимагалося відповідно до пункту 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації - учасником не надано довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 3 до Документації, що вимагалося відповідно до пункту 6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ " Компанія "Гранд Експерт " потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів укладених не раніше 2020 року з наданням копій відповідних договорів та документів, що підтверджують повне або часткове виконання цих договорів, зокрема копій первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічними договорами розуміються договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало у виконанні робіт з поточного, капітального ремонту, реконструкції/реставрації (ДК 021:2015 – 45450000-6), а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, який не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника. - довідку про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 3 до Документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.