Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 657 871,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 289,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26287105 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk |
| Контактна особа: | Галина Блажей |
| Телефон: | +380433820278, +380433823273, +380433820090 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22000, Україна, Вінницька область,м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
3 |
1. Подати гарантійний лист, що під час виконання умов договору, надання послуг буде якісним та відповідати вимогам діючих національних стандартів та чинному законодавству, а також Учасник буде неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. (пункт 6 Розділу ІІІ ТД) 2. Надати копії невистачаючих актів наданих послуг до аналогічного за предметом закупівлі договору. (пункт 1.3. Додатку 1 до Документації.) 3. Виправити невідповідності у арифметичному розрахунку Загальної вартості послуги (графа 3 таблички пункт 2 Додатку 2 до Документації, графа 3 таблички додатку 2 до Договору) та надати у новій виправленій редакції додатки 2 та 3 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.