Закупівлю оголошено - 02-02-2024, 13:35. Дата останніх змін - 27-02-2024, 00:00

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у структурному підрозділі КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» КМР за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, б. 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50056 (послуги з поточного ремонту по заміні вікон) за ДК 021:2015 – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (код номенклатурної позиції 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)

Закупівля: UA-2024-02-02-008164-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-02-002813-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-02-2024, 13:35
по 07-02-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-02-2024, 13:35
по 10-02-2024, 08:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 12-02-2024, 11:56
по 12-02-2024, 12:25

Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:4 267 198,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:42 671,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01986397 Досьє YouControl
Контактна особа:Ріта Хаустова
Телефон:+380974998928
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
50056, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Заходи (зокрема ремонтні робот ...
4 267 198,33 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-02-2024, 11:56
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у структурному підрозділі КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» КМР за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, б. 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50056 (послуги з поточного ремонту по заміні вікон) за ДК 021:2015 – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (код номенклатурної позиції 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)

1
послуга
50056 Україна Дніпропетровська область м. Кривий Ріг майдан 30-річчя Перемоги, 2
по 20-04-2024
45421100-5
Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ВКФ Конкорд"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Мусоргського, 20, 50053, Руденко Світлана Григорівна
Остаточна пропозиція:
4 020 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 020 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-24, 09:03:47
24

Перелік виявлених невідповідностей: - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, але в документі, який надано на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, не підтверджена назва в позиціях 1, 3, 20, 21. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Обов’язкова наявність наступних працівників: - монтажник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, на кожного такого працівника надати посвідчення або протоколи про проходження навчання з: правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 3 групи; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - інженера-проектувальника – не менше 1 (одного) працівника, на кожного такого працівника надати копію сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але Учасником не надано інформацію про наступних працівників: монтажник металопластикових конструкцій – не надані посвідчення або протоколи про проходження навчання з: правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 3 групи; - інженера-проектувальника – не надано копію сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. На працівників, вказаних в позиціях 4, 6, 8, 9, 10, не надано документи, які підтверджують кваліфікацію даних працівників (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). У працівників, вказаних в позиціях 5, 6, 7, 8, 9, 10, назва посади, яка вказана в довідці, не співпадає з назвою посади в документі, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, який зазначений у довідці по пп. 3.1 (надаються копії всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1); - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета договору, інформації про належне виконання договору (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1). Учасником надано довідку, але в наданій довідці є невідповідності: 1) не вказано рік виконання договорів, які надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору; 2) сума договору № 429, яка вказана в довідці, не співпадає з сумою, вказаною в договорі, 3) на договір № 425 від 06.12.2023 не надано документ, який підтверджує виконання вказаного договору в повному обсязі. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності виправлення інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції: Гарантійний строк на безкоштовне технічне обслуговування віконних конструкцій повинен становити не менше 5 років з дати складання акту здачі-приймання наданих послуг. Учасником не надано вказаного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. Невідповідність призвела до необхідності надання інформації Учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. 2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). 3. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати: - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1). 4. Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції: Гарантійний строк на безкоштовне технічне обслуговування віконних конструкцій повинен становити не менше 5 років з дати складання акту здачі-приймання наданих послуг.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-24, 09:03:47
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДАРВІН УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Панаса Мирного, 17, 08300, Сергій Помельніков
Остаточна пропозиція:
3 864 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 239 198,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-02-24, 15:18:01
24

Перелік виявлених невідповідностей: - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ.pdf, Потужність виробництва.pdf), але в деяких позиціях не вказано правової підстави володіння/користування та Учасником не надані документи для підтвердження інформації, зазначеної в довідці. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Обов’язкова наявність наступних працівників: - монтажник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, на кожного такого працівника надати посвідчення або протоколи про проходження навчання з: правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 3 групи; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - інженера-проектувальника – не менше 1 (одного) працівника, на кожного такого працівника надати копію сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але Учасник відступив від заданої замовником форми, також в даній довідці (Довідка професійні кадри.pdf) не надано інформацію про наступних працівників: монтажник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, не надано документи на кожного такого працівника; - інженера-проектувальника – не менше 1 (одного) працівника, не надано документи на кожного такого працівника. На працівників, які вказані в довідці, а саме: Каймаков Матвій Олексійович, Гончаренко Олександр Васильович, Дорош Микола Вікторович, Сусол Ігор Петрович, Цюрток Євгеній Валерійович, Левада Артур Юрійович, Дзюін Ярослав Олександрович, не надано документ (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). На працівників, вказаних в довідці не надано документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, який зазначений у довідці по пп. 3.1 (надаються копії всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1); - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета договору, інформації про належне виконання договору (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1). Учасником надано довідку, але в наданій довідці є невідповідності: сума договору вказана в доларах США, а в наданих копіях договорів у гривні; вказано ім’я контактної особи, а замовником вимагалося вказати в довідці прізвище, ім’я, по батькові контактної особи; не вказано код ЄДРПОУ контрагента; назва підприємства не співпадає з назвою підприємства в копії договору, який надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Учасником не надано: копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності виправлення інформації Учасником. - Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції – Учасник повинен надати інформаційну довідку, складену в довільній формі про уповноважену особу учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. Учасником не надано інформаційну довідку. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Відомості про учасника – Учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника. Учасником не надано дану довідку. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Відомості щодо дозвільних документів – Учасник повинен надати довідку, складена у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником не надано відомостей щодо дозвільних документів. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції: Вартість послуг Виконавця буде включати всі його витрати, включаючи вартість самого товару, доставку, демонтаж віконних коробок, підвіконь та віконних зливів, улаштування укосів, податки та збори, а також всі обов’язкові платежі, що мають бути сплачені стосовно наданих послуг. Оплата послуг здійснюється по факту виконаних послуг та перевірки їх якості на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг. Учасником не надано вказаного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те, що працівники, які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт, будуть забезпечені учасником засобами індивідуального захисту та спецодягом, протягом усього терміну надання послуг. Учасником не надано вказаного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен заповнити таблицю відповідності технічним вимогам. Учасником заповнено таблицю відповідності технічним вимогам, але виявлена невідповідність, а саме: Учасником не проставлено «так/ні», не міститься посилання на сторінку документації, яка надана Учасником в тендерній пропозиції. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності виправлення інформації Учасником. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація – Учасник повинен надати Гарантійний лист в довільній формі у складі пропозиції: Переможець за власний рахунок проводить заміри по місцю надання послуг, після чого складається Акт огляду (витрати, пов’язані з виїздом фахівця, покладаються безпосередньо на Переможця закупівлі та відповідно не підлягають відшкодуванню Замовником), за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Переможця та представником Замовника протягом 3-х робочих днів з дня укладання договору. Учасником не надано вказаного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання інформації Учасником. - Форма тендерної документації - Учасник повинен надати тендерну пропозицію у вигляді, запропонованому Замовником. Учасником подано тендерну пропозицію, але виявлені розбіжності в заходах (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у структурному підрозділі КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» КМР за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, б. 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50056 (послуги з поточного ремонту по заміні вікон), вказаних у тендерній документації. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель проєкт договору згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Учасником не завантажено Додаток 4 до тендерної документації. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності завантаження Учасником Додатку 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. 2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). 3. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; сума договору; рік виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати: - копію договору, який зазначений у довідці по пп. 3.1 (надаються копії всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1); - копію (-ї) документа (-ів), який (-і) підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп.3.1); - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета договору, інформації про належне виконання договору (надається щодо всіх договорів, зазначених у довідці по пп. 3.1). 4. Інформаційну довідку, складену в довільній формі про уповноважену особу учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. 5. Довідку, яка містить відомості про учасника закупівлі. 6. Довідка, складена у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 7. Гарантійний лист: Вартість послуг Виконавця буде включати всі його витрати, включаючи вартість самого товару, доставку, демонтаж віконних коробок, підвіконь та віконних зливів, улаштування укосів, податки та збори, а також всі обов’язкові платежі, що мають бути сплачені стосовно наданих послуг. Оплата послуг здійснюється по факту виконаних послуг та перевірки їх якості на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг. 8. Гарантійний лист про те, що працівники, які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт, будуть забезпечені учасником засобами індивідуального захисту та спецодягом, протягом усього терміну надання послуг. 9. Таблицю Технічні вимоги до віконних конструкцій. 10. Гарантійний лист в довільній формі у складі пропозиції: Переможець за власний рахунок проводить заміри по місцю надання послуг, після чого складається Акт огляду (витрати, пов’язані з виїздом фахівця, покладаються безпосередньо на Переможця закупівлі та відповідно не підлягають відшкодуванню Замовником), за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Переможця та представником Замовника протягом 3-х робочих днів з дня укладання договору. 11. Додаток 3 до тендерної документації. 12. Додаток 4 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-02-24, 15:18:01
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1, , Турченко Раїса Михайлівна
Остаточна пропозиція:
3 839 177,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 967 193,35 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 21-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-02-24, 14:44:40
24

Перелік виявлених невідповідностей: - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 5 від 09.02.2024 року (1.1. Довідка обладнання.pdf) та документи для підтвердження інформації, зазначеної в довідці (1.1.1. Дог_оренди КЗПЦБ_22-23 з 05.09.22.pdf, 1.1.2. Накладні+Договір Фольксваген.pdf, 1.1.3. Свідоцтво Фольксваген власний.pdf), але виявлені розбіжності в найменуванні обладнання в позиціях 19, 20, 21, вказаних у довідці та в документах, наданих на підтвердження інформації; на позиції 23, 24, 25 не надано документи на підтвердження інформації, вказаної в довідці. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Обов’язкова наявність наступних працівників: - монтажник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, на кожного такого працівника надати посвідчення або протоколи про проходження навчання з: правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 3 групи; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - інженера-проектувальника – не менше 1 (одного) працівника, на кожного такого працівника надати копію сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але Учасник відступив від заданої замовником форми, також в даній довідці (1.2. Довідка працівники ЦБ.pdf) маються розбіжності з документами, наданими на підтвердження підстави використання праці (1.2.1 Накази.pdf), а саме: в довідці у Якушкіної Тетяни Вікторівни вказана посада інженер з проектно-кошторисної роботи, а в наказі № К-06 від 09.08.2021 року даного працівника прийнято на посаду начальника відділу проектно-кошторисного. Учасником надано документи на монтажників-складальників металопластикових конструкцій, а саме: Малиновський Олександр Павлович, посвідчення № 177-EL-23/25 з групою електробезпеки ІІ, Селицький Максим Леонідович, посвідчення № 177-EL-23/26 з групою електробезпеки ІІ, Трусов Володимир Олегович, посвідчення № 177-EL-23/28 з групою електробезпеки ІІ, Борисенко Микола Олексійович, посвідчення № 177-EL-23/23 з групою електробезпеки ІІ, Бондаренко Геннадій Сергійович, посвідчення № 177-EL-23/22 з групою електробезпеки ІІ. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасником надано Довідку, в якій вказано, що між Замовником та Учасником були укладені договори, і він виконав за ними свої зобов’язання, але дана інформація не є достовірною, так як між Замовником та Учасником не було укладених договорів. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності надання виправленої інформації Учасником. - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Учасником не завантажено Додаток 2 до тендерної документації. Невідповідність наданих даних призвела до необхідності завантаження Учасником Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк визначений Особливостями: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії документів, які підтверджують право власності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або копію (-ї) договору (-ів) оренди, в якому (-их) повинно бути визначено повний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучаються для надання послуг. 2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати виправлену інформацію про працівників, вказаних у довідці та документах, наданих на підтвердження кваліфікації працівників. 3. Додаток 2 до тендерної документації. 4. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-02-24, 14:44:40

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 839 177,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 967 193,35 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не плануємо залучати субпідрядників
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДАРВІН УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 864 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 239 198,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ВКФ Конкорд"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 020 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 020 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
немає
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 13:37:16
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 13:35:53
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 13:35:53
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-02-2024, 13:35:52
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ