Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 783 244,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 916,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43954548 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ходанович |
| Телефон: | +380975042529 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 47724, Україна, Тернопільська область,селище міського типу Велика Березовиця, вул. Микулинецька, 42 |
5 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами тендерної документації зокрема встановлено наступні вимоги до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві генератора/ів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». Тендерна пропозиція учасника ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" містить файл «ISO9001-2015 Certificatte(DM客户体系证书) (2)», який складено на іноземній мові. Відповідно до п. 7.1. ч. 7 розділу І тендерної документації: «У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" не містить перекладу вказаного документу. Пунктом 40 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 41 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.