Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 17 312 562,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 86 562,81 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 86 000,00 UAH |
Замовник: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" |
ЄДРПОУ: | 34521986 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сташків Ольга |
Телефон: | 380962758224 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОН, ПЛ. ГАЛИЦЬКА, БУД. 15 |
6 |
Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
1. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника установки горизонтально спрямованого буріння (сила протяжки до 36300 кг), що передбачена Підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про наявність установки горизонтально спрямованого буріння (сила протяжки до 36300 кг), що передбачена Підсумковою відомістю ресурсів у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації обов’язкова наявність наступного переліку техніки для забезпечення виконання робіт: - бульдозер; - екскаватор; - кран на автомобільному ходу; - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо), то Учаснику необхідно надати: відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками), з обов’язковим наведенням переліку матеріально-технічної бази. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозицій. На відповідність вищезазначеній вимозі для підтвердження обов’язкової наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), у якій зазначив про наявність власного зварювального апарату КМТ400 з комплектом вкладишів та скановану копію оборотно-сальдової відомості. Відповідно до офіційної інформації виробника такої установки, що розміщена на його веб-сайті за посиланням: https://kamitech.pl/kmt-400/, такий апарат дозволяє здійснювати зварювання труб діаметром від 125 до 400 мм. Учасник у складі своєї тендерної документації не підтвердив наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 63 мм до 125мм. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та документів на підтвердження наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. На відповідність вимозі ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що містить інформацію про наявність машини Підмітально-прибиральної С Зіл 432921, що використовується Учасником на підставі договору надання послуг з ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району». Наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не містить інформації про надання послуг машиною Підмітально- прибиральною С Зіл 432921. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів на підтвердження права користування машиною Підмітально- прибиральною С Зіл 432921 у відповідності до вимог п.2.2. ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації або виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. На відповідність вимозі п.5 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію трудової книжки Думанівського Сергія Степановича без сторінки із записами про прийом на роботу. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему сканованої копії сторінки трудової книжки Думанівського Сергія Степановича із записами про прийом на роботу. 6. Відповідно до вимоги п.1 ч.2 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік у розмірі не меншому, ніж 10% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота). Відповідно до вимоги п.3.1.2.1. ч.2 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник (юридична особа) у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такої звітності не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у системи копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 7. На відповідність вимозі ч.7 р.3 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №17-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка про субпідр організ.pdf»), що не містить інформації про види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему довідки з інформацією про залучення субпідрядника, що містить інформації про види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю.
1. Відповідно до вимоги п.1.2. ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід прокладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб діаметром не менше 300 мм та довжиною не менше 400 м. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії договорів №1-24 від 03.01.2024 року та №112ПР/23 від 09.10.2023 року та копії актів виконаних робіт, що не підтверджують відповідність учасника вищезазначеній вимозі. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів відповідно до вимоги р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду прокладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб діаметром не менше 300 мм та довжиною не менше 400 м. 2. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором є договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального та/або поточного ремонту водопровідних та/або каналізаційних мереж. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів), Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) (не менше одного) на підтвердження досвіду виконання за наданим аналогічним договором (наданими аналогічними договорами), зазначеним (зазначених) Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічним договором, зазначеним у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). - позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію Договору №112ПР/23 від 09.10.2023 року з ТОВ «Радехівський цукор» за предметом закупівлі: «Виконання будівельних робіт по влаштуванню дренажної системи навколо складу гранульованого жому», що не є договором, подібним за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального та/або поточного ремонту водопровідних та/або каналізаційних мереж, а відповідно не є аналогічним. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору/аналогічних договорів. 3. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію листа-відгуку до Договору №112ПР/23 від 09.10.2023 року з ТОВ «Радехівський цукор», що не містить вихідного номеру. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленого листа-відгуку по наданому аналогічному договору або листа-відгуку до іншого аналогічного договору, що Учасник буде надавати для усунення невідповідностей, відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію листа-відгуку Вих. №44 від 06.02.2024 року, у якому зазначено невірний номер Договору. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленого листа-відгуку по наданому вищезазначеному аналогічному договору. 5. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року, що не містить даних про наявність в учасника працівників, необхідних для виконання робіт, в тому числі, що будуть зайняті керуванням та обслуговуванням машин, керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника працівників, необхідних для виконання робіт. 6. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці та пожежну безпеку: - протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з охорони праці, пожежної безпеки; - чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з пожежної безпеки та чинне посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки. Просимо виправити невідповідності шляхом завантаження у систему протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з пожежної безпеки та чинне посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки спеціаліста(-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку. 7. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації про наявність працівників (зварника пластмас не нижче 3-го розряду, спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці та пожежну безпеку) учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження наявності спеціаліста (-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку. Просимо виправити невідповідності шляхом завантаження у систему документального підтвердження наявності спеціаліста (-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 8. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року (документ «9. Довідка про обладнання та мат базу.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомості ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомості ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 9. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації обов’язкова наявність наступного переліку техніки для забезпечення виконання робіт: - бульдозер; - екскаватор; - кран на автомобільному ходу; - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо), то Учаснику необхідно надати: відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками), з обов’язковим наведенням переліку матеріально-технічної бази. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозицій. На відповідність вищезазначеній вимозі для підтвердження обов’язкової наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року (документ «9. Довідка про обладнання та мат базу.pdf»), у якій зазначив про наявність орендованого апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм марки IFAT MAKINA IF630 та скановану копію Договору оренди №020224/02 від 02.02.2024 року, акту-прийому передачі від 02.02.2024 року та листа-підтвердження від Орендодавця №06 від 02.02.2024 року. Відповідно до офіційної інформації виробника такої установки, що розміщена на його веб-сайті за посиланням: http://www.ifatmakina.com.tr/urun-detay.asp?id=248, такий апарат дозволяє здійснювати зварювання труб діаметром від 315 до 630 мм. Учасник у складі своєї тендерної документації не підтвердив наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 63 мм до 315 мм. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та документів на підтвердження наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø63-400 мм. 10. Відповідно до вимоги п.3 р.3 Додатку 1 до тендерної документації для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі надати Учасник у складі своєї тендерної повинен надати: - або протокол (або виписку з протоколу) засновників та копію наказу (або витяг з наказу) про призначення, - або довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Рішення учасника №02/23 від 06.07.2023 року на призначення директора, проте не надав Наказу на призначення директора. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему Наказу на призначення директора. 11. Відповідно до вимоги ч.7 р.3 тендерної документації у складі пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/ співвиконавцями. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такого листа-згоди від субпідрядника – ПП «Креатор Буд». Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему листа-згоди від субпідрядника – ПП «Креатор Буд» у відповідності до вимоги ч.7 р.3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.