Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 97 940,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 489,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 469,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Потапенко |
Телефон: | +380634075064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 14.02.2024 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав Довідку де повідомляє, що матеріали та обладнання, які будуть використовуватися при проведенні робіт, будуть мати належну якість, відповідати технічним вимогам їх використання та задоволені до використання в медичних закладах. 2.1. Підпункт 2.1 пункту 2 «Вимоги до матеріальних ресурсів» Додатку 3 до документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» - Матеріали, які будуть використовуватися при проведенні робіт з поточного ремонту, повинні мати належну якість, відповідати технічним вимогам їх використання та бути дозволені до використання в установах для дітей (в т.ч. школи, дитячі садки). 3.1. Надати Довідку, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Вимоги до матеріальних ресурсів» Додатку 3 до документації Замовника. Уповноважена особа замовника Олена ПОТАПЕНКО.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.