Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 4 058 748,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 20 293,74 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при проведенні моніторингу закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-06-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-06-2024, 18:18 по 14-06-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлено невідповідність: Згідно вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням ПІБ та загального стажу роботи в даній галузі. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, разом з вказаною довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням ПІБ та загального стажу роботи в даній галузі, а також з підтвердженням інформації щодо їх працевлаштування. Відповідно до завантажених документів у складі тендерної пропозиції учасника встановлена невідповідність в інформації, що міститься в завантажених документах, а саме: частково не відповідає інформація, що вказана в довідці про наявність працівників наказам про прийняття на роботу. Таким чином, учаснику необхідно привести у відповідність інформацію викладену в Довідці про наявність працівників до наказів про прийняття на роботу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.