Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області |
| ЄДРПОУ: | 04394846 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хаблюк Оксана Андріївна |
| Телефон: | 380352296200, 380979708180 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 47711, Україна, Тернопільська область,Тернопільський район село Байківці , вул. Січових Стрільців, буд. 43 |
5 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" по закупівлі послуг: Утримання вулично-шляхової мережі (послуги спецтехніки) на території Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області (код ДК 021:2015: 45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт), номер оголошення на веб-порталі Prozorro UA-2024-02-01-012706-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до умов Тендерної документації, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника, серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2024-02-01-012706-a встановлено невідповідність в інформації у документі, що передбачений Додатком 1 до Тендерної документації в частині 1 «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку (зразок довідки додається у таблиці «в»). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(и) наданих послуг передбачений аналогічним договором. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника надавати з відповідною якістю послуги, визначені Замовником в тендерній документації, а саме: Основні види послуг: - надання послуг бульдозером; - надання послуг автогрейдером; - надання послуг екскаватором; - надання послуг котком дорожнім; - надання послуг автомобілем вантажним самоскидом; - надання послуг навантажувачем фронтальним. Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на утримання вулично-шляхової мережі (послуги спецтехніки), послуги спецтехніки, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 50 % від об'ємів основних видів послуг, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах (маш/год)». Для підтвердження досвіду, у складі Тендерної пропозиції учасник завантажив документи Довідка про аналог. договри (3).pdf, Аналог. договір + дод. угоди (4).pdf, в яких основними видами послуг є: - надання послуг бульдозером; - надання послуг автогрейдером; - надання послуг екскаватором; - надання послуг котком дорожнім. Досвід надання послуг автомобілем вантажним самоскидом, навантажувачем фронтальним Учасником не підтверджено. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику слід надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(и) наданих послуг передбачений аналогічним договором. Надані документи мають підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника надавати з відповідною якістю послуги, визначені Замовником в тендерній документації, а саме: - надання послуг автомобілем вантажним самоскидом; - надання послуг навантажувачем фронтальним. Відповідно до поданих документів Учаснику слід подати оновлену Довідку в підтвердження досвіду виконання договору (зразок довідки додається у таблиці «в» частини 1 Додатку 1 Тендерної документації). 2. Відповідно до ч.3 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати «Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника із загальними вимогами, визначеними замовником у Додатку 2 до тендерної документації». У складі Тендерної пропозиції учасника вищезазначений документ відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику слід надати у строк, визначений Особливостями Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника із загальними вимогами, визначеними замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.