Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 732 298,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 37 322,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 18 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
Телефон: | 380512472508 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
9 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: - Рядок 8 довідки, яка містить загальні відомості про учасника (вих. № 20/02/2024-6 від 20.02.2024 р.), не містить інформації, яка вимагається замовником. - Стовпчик 3 довідки про наявність працівників (вих. №20/02/2024-14 від 20.02.2024р.), не містить інформації, яка вимагається замовником; стовпчик 4 довідки не містить всіх реквізитів договорів підряду зазначених в довідці; стовпчик 5 довідки не містить інформації, яка вимагалась замовником. - Згідно з п. 3.2 наданих учасником договорів підряду №№20/02/2024-1; 20/02/2024-2; 20/02/2024-3; 20/02/2024-4; 20/02/2024-5; 20/02/2024-6; 20/02/2024-7; 20/02/2024-8; 20/02/2024-9 від 20.02.2024 року: «Підрядник зобов’язується виконувати роботи протягом 90 днів з правом дострокового виконання». В той же час, згідно з умовами закупівлі строк виконання робіт до 15.09.2024 року, тобто більше ніж 90 днів. - Надані учасником договори підряду №№ 20/02/2024-1; 20/02/2024-2; 20/02/2024-3; 20/02/2024-4; 20/02/2024-5; 20/02/2024-6; 20/02/2024-7; 20/02/2024-8; 20/02/2024-9 від 20.02.2024 року не містять строку їх дії. Що позбавляє замовника можливості встановити чи відповідають вони вимогам замовника до договорів цивільно-правового характеру, встановленим у тендерній документації. - В складі тендерної пропозиції учасника відсутні всі додатки до, наданого як аналогічний, договору від 30.10.2018 року № 1142, а саме: підсумкова відомість ресурсів, локальні кошториси, пояснювальна записка. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно з розділом 3 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію про Учасника відповідно до Додатку 4 тендерної документації. - Згідно з п. 1.2 розділу IV тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник, серед іншого, повинен надати довідку про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт за формою встановленою Додатком 5 цієї документації. - Згідно з додатком 5 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею). З метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі та дотримання вимог ст. 43 Конституції України щодо гарантування громадянам України права на працю, Замовник розглядає договори цивільно-правового характеру (строк дії яких є не меншим ніж строк виконання робіт за даною закупівлею), укладені між учасником/субпідрядником/співвиконавцем з громадянами України, як такі, що відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». - Згідно з п. 1.2 розділу IV тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного договору щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку та/або капітального ремонту покрівлі громадської будівлі, а також всі додатки передбачені умовами даного договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - Інформацію про Учасника відповідно до Додатку 4 тендерної документації. - Довідку про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт за формою встановленою Додатком 5 тендерної документації. - Документи, які підтверджують наявність відносин між учасником / субпідрядником / співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками. Такі документи повинні відповідати вимогам встановленим Додатком 5 тендерної документації. - Додатки до наданого як аналогічний, договору від 30.10.2018 року № 1142, а саме: підсумкова відомість ресурсів, локальні кошториси, пояснювальна записка.
1. Перелік виявлених невідповідностей: - згідно з наданою учасником довідкою про вартість виконаних будівельних робіт до договору від 19.11.2021 року № 720, вартість виконаних будівельних орбіт становить 902 754,26 грн. В той же час, згідно з наданим учасником відгуком (від 28.06.2022) до договору від 19.11.2021 року № 720, фактична сума виконання становила 857 243,37 грн. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з вимогами пп. 1.1 п. 1 розділу IV тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник, серед іншого, повинен надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії акту(-ів) наданих послуг/виконаних робіт (або інший аналогічний документ, який підтверджує факт виконання робіт/надання послуг) до даного договору та скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії відгуку від контрагента щодо виконання договору наданого як аналогічний. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, контактний номер телефону), інформацію про терміни та якість наданих послуг/виконаних робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії акту(-ів) наданих послуг/виконаних робіт (або інший аналогічний документ, який підтверджує факт виконання робіт/надання послуг) до даного договору та/або скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії відгуку від контрагента щодо виконання договору наданого як аналогічний. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, контактний номер телефону), інформацію про терміни та якість наданих послуг/виконаних робіт. Інформація про вартість виконаних будівельних робіт зазначена в документах, які підтверджують вартість виконаних будівельних робіт та інформація наведена у відгуку до аналогічного договору не повинні містити вказаних невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.