Закупівлю оголошено - 27-01-2024, 11:19. Дата останніх змін - 26-02-2024, 16:14

Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві

Закупівля: UA-2024-01-27-000191-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2024, 11:19
по 04-02-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2024, 11:19
по 07-02-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:19 900 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:199 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:99 500,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:36038290 Досьє YouControl
Контактна особа:Дика Софія
Телефон:380957113242
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
10


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт частини адм ...
19 900 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві

1
роботи
Україна Відповідно до документації
по 21-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 15:50:10
Видалено27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:02-02-2024, 15:50:24
Видалено27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:27-01-2024, 11:11:28
Експортовано:02-02-2024, 15:49:48
Видалено27-01-2024, 11:11:28
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 15:50:57
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 50-Б, офіс 17, 01030, КОЖУШКО ЛЮБОМИРА
Остаточна пропозиція:
14 772 953,45 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-02-2024, 10:16
Період подачі оскарження:
по 18-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-02-24, 10:23:58
24

У тендерній пропозиції учасника виявлено не відповідність, а саме: учасником було подано лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі від «02» лютого 2024 року № 02/24-02 відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації з врахуванням старої редакції тендерної документації (перелік змін від 02.02.2024 та нова редакція Додатку № 4 висвітлено на сайті Prozorro від 02.02.2024). Також, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 02.02.2024 № 02/24-06 в якій зазначено про наявність в учасника шліфмашина кутова Dnipro-M – 2 шт, шліфмашина кутова Dnipro-M GL-125S – 2 шт, експедиційний ящик ORPRO Cargo 50 літрів – 1 шт, ящик для інструментів Dnipro-M-Box BC500 – 1 шт., як орендовані. Водночас учасник надав підтверджуючі документами на даний вид обладнання оборотно-сальдову відомість ТОВ «Консалтинг буд» з 01.01.2024-01.02.2024, тим самим являється не відповідність інформації у довідці у розділі тип власності. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.02.2024 № 02/24-08. У довідці зазначається працівник Андроничева Л.М. в колонці «Кваліфікація/посада» - інженер-кошторисник, на підтвердження надається кваліфікаційний сертифікат за найменування професії інженер-проектувальник, тим самим не відповідає інформації у зазначеній довідці. Також, у довідці від 02.02.2024 № 02/24-08 не зазначена інформація у працівника Максютенко С.А. у колонці «Трудові взаємовідносини», у працівника Пасічник Ю.А., Пісний М.Г., Качалов М.В., Арутюнян А.С. Курочкин А.Ю. не відповідність підтверджувальний документів по трудових взаємовідносинах з учасником з інформацією у вищезазначеній довідці. Учасником надано у свої пропозиції довідку від 05.02.2024 № 02/24-16 про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, де зазначається сума договору, яка не співпадає з зазначеною сумою аналогічного договору, що було подано учасником. У п. 1 Розділі № Тендерної документації зазначається: «…шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інші вимоги до предмету закупівлі відповідно до вимог Додатку № 4 до цієї тендерної документації.». Додатком № 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерної документації передбачено: «1.1. Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку довільної форми з інформацію про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі). 1.2. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходиться у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або інший договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням (термін дії право власності до 31.12.2024). 1.3. По вказаному в довідці про будівельні машини та механізми довідка має бути складена із зазначенням: 1) тип обладнання (автотранспорт/ механізми/ устаткування тощо); 2) марка та термін експлуатації (років); 3) стан (нова машина/ справний/ поганий); 4) власне/ оренда/ лізинг/ тощо.». Додатком № 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації передбачено: «2.1. Учасник повинен надати довідку довільної форми з інформацію про наявність працівників (інженерно – технічних та робочих професій), у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. 2.2. Довідка має містити відомості щодо наявності інженерно – технічних працівників, а саме: - інженера-проектувальника, з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, з діючим кваліфікаційний сертифікатом та страховим полісом, виданим уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації.; 2.3. Довідка має містити відомості щодо наявності працівників будівельних професій, а саме: - Ізолювальник (будівельні роботи). - Маляр. - Скляр. - Монтажник гіпсокартонних конструкцій. - Лицювальник будівельний. - Штукатури не менше- 2 осіб. - Зварювальник. - Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування. - Різноробочий – не менше 5 осіб. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).». Додатком № 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації передбачено: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору – будівництво, капітальний ремонт або реконструкція учасник має надати: - довідку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), складену за наступною формою: № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (ЄДРПОУ), Номер та дата договору, предмет договору, Сума договору, тис. грн. ». Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі відповідно до нової редакції Додатку № 4 тендерної документації, 2. Скореговану довідку (у відповідності до поданих підтверджувальних документів) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, 3. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджувальні документи про наявність таких працівників у відповідності до вищезазначеної довідки, 4. Скореговану довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з зазначенням правильної суми договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-02-24, 10:23:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-01-27-000191-a-c1
Номер договору:
75
Дата підписання договору:
26-02-2024, 14:00
Строк дії договору:
по 31-12-2024
14 772 953,45 UAH
Ціна договору
12 310 794,54 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 772 953,45 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-02-2024, 16:01:24
Видалено27-01-2024, 11:35:26
Видалено27-01-2024, 11:20:54
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:12:55
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» , Закону та Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 99 500,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія/електронна банківська гарантія, PDF або Word, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції учасника. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії/ електронної банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії/ електронної банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника:м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ.
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:34:22
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника:м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника UA-2024____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2024, 11:34:22
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ