Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 225 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 125,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
ЄДРПОУ: | 02070884 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кириленко Олена Валеріївна |
Телефон: | 380443716172 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,проспект Перемоги, будинок 54/1 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність в документах, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Невідповідності в інших документах, що вимагаються замовником. 3. Невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 1.1 п. 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». 2. 1) П.п. 1.3 та п.п. 1.2 п. 1 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; 2) П.п. 1.6 п. 1 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; 3) П.п. 4.2 п. 4 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; 4) П.п. 3.2 п. 3 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» та примітки Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору». 3. П.п. 3.3 п. 3 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати уточнену довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору протягом 2020-2023 років, яка має містити інформацію щодо замовника закупівлі, предмету закупівлі, обсягу та/або періоду надання послуги (виконання робіт), дату та номер договору. З урахуванням, що для цілей цього оголошення аналогічним за предметом закупівлі договором також вважатиметься договір про закупівлю послуг/на виконання робіт з поточного ремонту (надання послуг/виконання робіт, подібних до визначених у Специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації)). 2. 1) Учасник повинен надати Копію* витягу з реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку) чи Копію* витягу із реєстру платників податку на додатну вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі якщо учасник є платником ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, йому необхідно проінформувати про це замовника в письмовій формі та надати таку інформацію в складі пропозиції; 2) Учасник повинен надати уточнені Відомості про Учасника процедури закупівлі з урахуванням вимог п.п. 1.6 п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Учасник повинен надати Скан-копії дозволів***/декларацій*** (***що чинні на 2024 рік, або чинні на дату подання тендерної пропозиції, з листом-гарантією (складеним в довільній формі), що їхню дію буде продовжено на термін, достатній для виконання договору) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні роботи: - зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин; 4) Учасник повинен надати заповненим, підписаним та завіреним печаткою (в разі її використання) з боку учасника. проєкт договору (Учасником не заповнюються поля: цінові показники, дата підписання та номер договору, реквізити та ПІБ уповноважених осіб Замовника). 3. Учасник повинен надати підписану специфікацію та технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації).
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність в документах, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 1.2 п. 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати додатки 1-7 до Договору від 14.11.2022 № 176/2022 або зазначити інший аналогічний за предметом закупівлі договір та надати документи відповідно до п.п. 1.2 п. 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.