Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 964 038,53 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 640,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40909288 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Купріяненко |
| Телефон: | +380974042440 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 64В |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Станом на 31.01.2024 року у Замовника відсутня подальша потреба у закупівлі- Підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження (Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі, на об’єкті, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67) (ДК 021:2015: (ДК 021:2015: 45420000-7 – Столярні і теслярні роб
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-02-2024, 00:01
Період оскарження:
з 31-01-2024, 14:47 по 11-02-2024, 00:00
Документи: