Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Послуги повинні надаватись Виконавцем відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 15.10.2020 № 981 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 27.04.2012 № 464 «Про затвердження Порядку демонтажу рекламних засобів у м. Миколаєві».
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
Телефон: | 380509828125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
5 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасник подав скановану копію, зроблену з копії ЛИСТА-ВІДГУКА від 12.09.2023 №1841/0601-46/23, наданого учаснику Адміністрацією Центрального району ММР, яка не містить відмітку про засвідчення копії документа учасником складену зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису, ініціалів та прізвища особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії документа. Невідповідність №2: Учасник подав скановані копії, зроблені з копій Актів здачі-прийняття робіт (наданих послуг) №№ 1-26, на яких Учасником на проставлені дати засвідчення всіх цих копій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності №1 та №2 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказані вище дві невідповідності не відповідають вимогам, викладеним на сторінці 6 Тендерної документації, затв. протоколом уповноваженої особи від 25.01.2024 б/н (далі в тексті – Тендерна документація), в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «У разі завантаження учасником в електронну систему закупівель сканованих копій, зроблених не з оригіналів документів, а з копій документів, всі ці копії документів, які сканує учасник, повинні мати відмітку про засвідчення копії документа учасником. Відмітку про засвідчення копії документа учасник проставляє на кожній сторінці копії документа та складає зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису, ініціалів та прізвища особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії документа.» Невідповідність №3: Учасник подав скановану копію Договору №78 про надання послуг від 09.09.2022, яка на сторінках 1,2,3 та 4 не містить частково, або повністю відображень підписів представників сторін, які підписали цей договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідность №3 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказана невідповідность не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 6 Тендерної документації, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці 11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Усі скановані копії документів повинні надаватись учасниками у повному обсязі (копія повинна містити копії усіх сторінок відповідного оригінального документа).» Невідповідність №4: Учасник не подав скановану копію Додатку №1 - «Калькуляція робіт з демонтажу», який вказаний в п. 11.1 Договору №78 про надання послуг від 09.09.2022. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність №4 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказана невідповідність не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 Тендерної документації, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в підпункті 1 в Інформації про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію пункту «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст.16 Закону:»: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник надає: 1) скановану копію не менше одного виконаного безпосередньо учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та/або додаткових угод);». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію позитивного відгуку від замовника по наданому учасником аналогічному за предметом закупівлі договору, з інформацією щодо виконання учасником цього договору, оформлену відповідно до вимог Тендерної документації; 2) скановані копії документів, що підтверджують факт надання учасником за цим договором послуг або виконання робіт (наприклад - актів прийому виконаних робіт чи наданих послуг), оформлені відповідно до вимог Тендерної документації; 3) скановану копію Договору №78 про надання послуг від 09.09.2022, яка на всіх сторінках містить повністю відображення підписів представників сторін, які підписали цей договір; 4) скановану копію Додатку №1 - «Калькуляція робіт з демонтажу», який вказаний в п. 11.1 Договору №78 про надання послуг від 09.09.2022. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.