Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Строк виконання робіт: не більше ніж 240 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика*, але не пізніше 30.11.2024р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 631 890,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 52 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Аліна Долгополова |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-04-2024, 00:02
Період оскарження:
з 16-04-2024, 16:04 по 27-04-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "Укрзалізничавтоматика": 1. З метою підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено скан-копію Довідки №48 від 05.02.2024р. щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (файл з назвою «Відомості про досвід виконання аналогічного договору.pdf») з некоректно заповненою інформацією в частині предмету договору, а саме: інформація, яку зазначено у довідці «Відомості про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» не відповідає інформації зазначеній у п.1.1 скан-копії договору № 21310 від 28.07.2023р. (файл з назвою «ДТРЗ_договір.pdf»). 2. Учасником завантажено скан-копію некоректно заповненого Опитувальника Контрагента- юридичної особи, а саме: інформація, яку надано у п.8.1. Опитувальника не відповідає інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені: 1. Підпункт 1 та 2 пункту 3 розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації; 2. Пункт 1 додатку №2.1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити: - довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням коректної інформації в частині предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним* (-ми). *Аналогічним (-ми) договором (-ами) вважається: Договір (-ри) предметом якого є влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, згідно з яким учасником виконувалося постачання обладнання для АСРВНСО, монтажні і пусконалагоджувальні роботи. 2 Учаснику необхідно завантажити: - «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» з коректною інформацію, яка співпадає з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.