Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 736 306,76 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 27 363,07 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 82 000,00 UAH |
Замовник: | КП "Одесміськелектротранс" |
ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Таран Тетяна Василівна |
Телефон: | +380487175467 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі, а саме 15.04.2024 р. надійшла службова записка від відділу-ініціатора заявки на закупівлю – Відділ капітального будівництва, де було вказано, що у зв’язку наявністю діючого до 31.12.2024 р. договору про закупівлю послуг, укладеного відповідно до проведеної та завершеної процедури закупівлі у 2024 році за предметом договору - Послуги з ремонту та відновлення дорожнього покриття та тротуарів після виконання робіт по ремонту кабельних мереж та трамвайної колії, згідно до ДК 021:2015- 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь - на сьогодні відсутня наявна потреба у закупівлі ідентичних послуг в такій самій кількості та з таким технічним завданням, а тому діюча процедура закупівлі підлягає відміні у зв’язку з відсутністю наявної потреби (а також відповідно через відсутність потреби у заключенні договору на закупівлю). Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-04-2024, 00:02
Період оскарження:
з 15-04-2024, 14:58 по 26-04-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
23.01.2024 р. Замовником було оголошено процедуру закупівлі за предметом «Послуги з ремонту та відновлення дорожнього покриття та тротуарів після виконання робіт по ремонту кабельних мереж та трамвайної колії, згідно до ДК 021:2015- 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь». Для участі у закупівлі свою пропозицію подав один учасник - ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ: 39111320 (далі - Учасник). Аукціон не проводився. 13.02.2024 р. Учаснику було повідомлено про намір укласти договір про закупівлю. Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає вимоги до тендерної документації, а п. 1 ч. 3 ст. 22 допускає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, на підставі цієї норми, Замовник вніс інформацію в п. 1.2. Проекту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) зазначив, що «вартість, характер та об’єм надання послуг визначається Договірною ціною (Додаток №2) та Локальним кошторисом (Додаток №3), Підсумковою відомістю ресурсів (Додаток №4), які є невід’ємною частиною Договору та складені відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.» (далі - Настанова) Тобто вимога наявності такої інформації передбачена у Настанові: 1) абз. 2 п. 1.1 Розділу І Настанови - Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.; 2) підп. 2 п. 2.5. Розділу ІІ Настанови - Вартість будівництва визначається: 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). 23.02.2024 р. Замовником було виявлено суперечність між Настановою та проектом договору про закупівлю (що теж є частиною тендерної документації) та положеннями тендерної документації, в частині підтвердження відповідності проведених розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) Учасника вимогам Настанови. Так відповідно до п. 5.30 Розділу 5 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат. Замовник не зміг би перевірити відповідність договірної ціни Учасника цій вимозі, оскільки у п. 3 Розділу 6 Тендерної документації вказано, що Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проект договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасник на виконання цієї вимоги надав заповнений проект договору та заповнені додатки до договору, і як вимагалося Замовником, не заповнював дані щодо ціни та вартості. Проте, Замовником було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: тендерна документація не відповідає вимогам закону, бо Замовник включив в документацію вимоги, що передбачені законодавством, а саме Настановою, проте в той же час Учасником надано документи, які у Замовника не було можливості перевірити на відповідність вимогам Настанови, що були включені Замовником на підставі п. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагав у Учасника надання розрахунків, без зазначення ціни, що суперечить вимогам Настанови щодо визначення вартості будівництва, оскільки не вказавши ціну Учасник не зможе підтвердити як саме визначалась його цінова пропозиція, а Замовник це не зможе перевірити. Отже, з метою усунення порушення закупівельного законодавства та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель дана закупівля підлягає відміні відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей. Відповідно до пункту пп. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-02-2024, 10:28
Період оскарження:
з 23-02-2024, 10:33 по 05-03-2024, 00:00
Документи:
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 82 000, 00 грн. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: 1) у підп. 3 абз. 5 п. 3 банківської гарантії, наданої Учасником слова « - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.» замінити на слова «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.» Для усунення даної невідповідності учасник повинен завантажити банківську гарантію, виправивши вказані невідповідності шляхом викладення підп. 3 абз. 5 п. 3 гарантії у відповідності до Форми забезпечення тендерної пропозиції, що наведена у додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.