Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 66 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 700 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 333 000,00 UAH |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05397574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шагай Наталія |
Телефон: | 380342530651 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
9 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ПБС Замовником встановлена наступна невідповідність в інформації та/або документах, що подана зазначеним Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією: Згідно з Додатком 2 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про наявність парку машин та механізмів за встановленою формою. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі зазначено в Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме: «Кран вантажопід`ємністю не менше 35 т- 1 шт. » На підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в Таблиці 1 Учасника. Для підтвердження наявності парку машин та механізмів Учасником ТОВ ПБС надано Довідку №30/1-02-а від 30.01.2024р. у п.31 якої зазначено: «Спеціальний вантажний автокран більше 20 т». Учасником також надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу CXA №169226 на зазначений Спеціальний вантажний автокран більше 20 т. Отже, встановлена невідповідність між вимогою Замовника про надання крану вантажопід`ємністю не менше 35 т та Спеціального вантажного автокрану більше 20 т, що надано Учасником. Тому, керуючись п.43 Особливостей Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження оновленої в п.31 довідки про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання проєктних рішень, де підтвердити вимогу Замовника про надання крану вантажопід`ємністю не менше 35 тон в кількості 1 штука. На підтвердження наявності машини чи механізму має бути надана сканокопія технічного паспорту або свідоцтва про її реєстрацію тощо, або договір оренди/лізингу/надання послуг тощо. Або ж, надати підтверджуючі документи, що кран DEMAG AC435, відомості про якого зазначені в п. 31 довідки та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХА №169226 може витримувати вантажопід`ємність 35 т і більше.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.