Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 283 712 778,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 837 127,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04362489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Леонідівна Вакуленко |
| Телефон: | +380978871509 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08130, Україна, Київська область,КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
24 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-04-2024, 00:03
Період оскарження:
з 12-04-2024, 12:09 по 23-04-2024, 00:00
Документи:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до п. 1.1. додатку 1 тендерної документації: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Перелік та кількість необхідної матеріально-технічної бази та устаткування для надання послуг/виконання робіт: - ….- коток дорожній самохідний вібраційний, масою не менше 19 т. – не менше 1 одиниці; - машини бурильно-кранові на автомобілі, глибиною буріння не менше 3,5 м. – не менше 1 одиниці; - – зварювальний трансформатор потужністю не менше 16 кВт не менше 2 одиниць - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомністю не менше 16 т. – не менше 1 одиниці Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - Замовником вимагалась наявність котка дорожнього самохідного вібраційного, масою не менше 19 т. - подано документи на коток максимального вагою 17 825 т.; - Учасником не надано відповідних документів та не вказано у довідці наявність машини бурильно-кранової на автомобілі, глибиною буріння не менше 3.5 м. - Учасником подано документи на зварювальний трансформатор потужністю 12 кВт – умовами тендерної документації вимагалось – зварювальний трансформатор потужністю не менше 16 кВт не менше 2 одиниць; - Учасником не надано відповідних документів та не вказано у довідці наявність крани на гусеничному ходу, вантажепідйомністю не менше 16 т. – не менше 1 одиниці…. - Окрім того Учасником допущено описку у наданій довідці вих. №1 від 15.02.2024 року п.1.4 «JCB 110W HIDRADIG» 2) Відповідно до п. 1.1. додатку 1 тендерної документації : «У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно- сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; щодо кожної одиниці обладнання, інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки – документи, що підтверджують право власності (н-д видаткові накладні/технічні паспорти/свідоцтва реєстрації тощо) або використання (н-д оренда, послуги), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються…» Учасником на виконання зазначеної вимоги не було надано в тендерній пропозиції наступні документи, а саме: - документи, що підтверджують право власності (технічні паспорти або свідоцтва на реєстрацію тощо) на наступні позиції, що зазначену у довідці: п.1.6., п. 1.7., п. 1.8., п. 1.19. 3) Відповідно до умов тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у формі, доступній для візуального сприйняття, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що підтверджують відповідність вимогам» Учасником на виконання зазначеної вимоги було надано у тендерній пропозиції документи, що посвідчують кваліфікацію працівників зазначених у довідці вих. № 2 від 15.02.2024 року під порядковими номерами 4,5 та 8, а саме дипломи у чорно-білій не завіреній сканкопії, що не є дає можливості встановити їх відповідність оригіналам. 4) Відповідно до п.2.1. Додатку 1 тендерної документації: «…Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: ….-копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства…» Учасником на підтвердження зазначеної вимоги було надано: Витяг з протоколу №03/08-21 ОП від 06.08.2021 року засідання комісії з перевірки знань з охорони праці на наступних працівників, а саме: Волик А.В., Лаврененко В.М, Орел Д.А. та Мінаков О.О. де зазначено, що місце роботи зазначених осіб є ТОВ «Міське Будівництво», проте згідно наданих трудових книжок в тендерній пропозиції Волик А.В. працював у ТОВ «Арсан Буд» в період з 02.07.2021 року по 28.08.2022 року; Лавренюк В.М. працював у ТОВ «КОРСАР-Інвест» в період з 23.06.2020 року по 22.12.2023 року, а Орел Д.М. працює в ТОВ «Міське Будівництво» згідно договору цивільно-правового –характеру від 24.01.2024 року № 2/2024, у зв’язку з чим зазначений документ не може бути врахований. 5) Відповідно до п. 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Наявність фінансової спроможності підтверджується наступними документами: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період - (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; що подаються з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України.» Учасником було подано Баланс (про фінансовий стан) станом на 30 вересня 2023 року, тобто звіт за 9 місяців, а не за весь 2023 рік. 6) На виконання вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації Учасником було надано Підсумкову відомість ресурсів, проте в зазначеній відомості містяться значні не відповідності, а саме: згідно вимог тендерної документації в блоці будівельні машини і механізми: -вантажні автомобілі бортові у вимогах Замовника працюють маш.год 808,639 год, в Учасника 220,805 маш.год - крани – у Замовника -3116,0108 маш.год в Учасника – 1561 маш.год - котки у Замовника – 1153,27 маш.год в Учасника – 588 маш.год - бульдозери – у Замовника – 3538 маш.год, у в Учасника – 2871 маш. год - електроенергія у Замовника визначено у розмірі 48901,455 кВт, в Учасника 1534,55 кВт, - відсутні такі енергоносії, як дизель, бензин, стиснене повітря, мастильні матеріали, гідравлічна рідина, також відсутні деякі машини та механізми, що передбачались і підсумковій відомості ресурсів та у відомості обсягів робіт Замовника Враховуючи вище зазначене, у Замовника виникає необхідність щодо звернення до Учасника за поясненнями щодо кошторисної частини пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Документи що підтверджують відповідно до умов тендерної документації наявність котка дорожнього самохідного вібраційного, масою не менше 19 т., машини бурильно-кранової на автомобілі, глибиною буріння не менше 3.5 м.; зварювальний трансформатор потужністю не менше 16 кВт не менше 2 одиниць; наявність крани на гусеничному ходу, вантажопідйомністю не менше 16 т. – не менше 1 одиниці; - Виправити описку допущену при формуванні довідки шляхом подання відкоригованої довідки; - Надати що підтверджують право власності (технічні паспорти або свідоцтва на реєстрацію тощо) на наступні позиції, що зазначену у довідці: п.1.6., п. 1.7., п. 1.8., п. 1.19. - Надати скан-копії з оригіналів або завірені копії дипломів працівників, що зазначені у довідці вих.№ 2 від 15.02.2024 року під порядковими номерами 4, 5 та 8. - Надати документи, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, а саме Волик А.В., Лаврененко В.М, Орел Д.А. та Мінаков О.О. - Надати документи, що підтверджують фінансову спроможність або інші пояснення чому надано звіт за 9 місяців, а не за весь рік. - Надати аргументовані пояснення щодо поданої кошторисної частини Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.