Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Під обсягом виконання робіт 1 роботи слід розуміти, обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 131 203 319,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 656 016,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 656 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
ЄДРПОУ: | 01998161 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бахтіна Тамара Миколаївна |
Телефон: | +380322962075 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
9 |
1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником подано тендерну пропозицію № 16-т від 29 січня 2024 р., в якій міститься помилка, а саме вказано назву Учасника, замість назви Замовника, що не відповідає Формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»,, встановленій в Додатку №4 до тендерної документації. На виконання вимог Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №№ 11-т від 29 січня 2024 р., в якій вказано марку вантажного автокрана 10-2 т на шасі: КС2574 (п. 1.5). Однак згідно Договору №03 оренди машин та механізмів від 15.06.2023 року марка такого автокрана 10-2 т - КС4574, про що також свідчить інформація, вказана в свідоцтві про реєстрацію даного транспортного засобу. Враховуючи зазначене, в пропозиції наявна розбіжність в інформації щодо марки вантажного автокрану 10-2 т. на шасі. Також в складі пропозиції подані копії документів на бульдозер ДТ 75 (п. 1.11) та екскаватор ПЕА-1 (п. 1.12), однак через неякісне зображення не можливо перевірити інформацію, що зазначена в них. В п. 6.3. Розділу 6 тендерної документації вказано: Надати у складі пропозиції скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). Однак учасником у складі пропозиції надано проект договору, який засвідчений написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, та прізвищем та ініціалами замість ім’я та прізвища. На виконання вимог Розділу №3 тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 15-т від 29 січня 2024 р. в якій зазначено, що ціна Договору підряду №24 від 25 серпня 2022 р. становить - 7 888 257,69 грн., також вказано, що договір виконаний на 100%. У складі пропозиції подано Договір підряду №24 від 25 серпня 2022 р., що укладений між ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" та Моршинський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на суму 7 888 257,69 грн. з додатковими угодами, серед яких Додаткова угода №2 від 29 грудня 2022 року в якій вказано, що обсяг закупівлі зменшено на суму 322636.69 грн. та викладено п. 4.1. Договору в новій редакції: ціна цього договору становить 7 565 621. 00 грн. без ПДВ. В поданих акті КБ 3 за травень 2023 рік та в листі відгуку №03-02/2 від 17.11.2023 р. від Моршинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) вказано суму виконаних робіт - 7 888 257,69 грн. Враховуючи наведене, наявна розбіжність в наданих Учасником документах, щодо суми виконаних робіт за Договором №24 від 25 серпня 2022 р. У складі пропозиції не подано Акт (-и) звірки взаєморозрахунків із Замовником, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічного договору зазначеного у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г, чим не підтверджено відповідність вимоги п. 3 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації. У пп. 1.1 п. 3.11 Розділу 3 тендерної документації вказана вимога: У разі, якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, та у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, учасником надається гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 20 відсотків. В пп. 1.2.1. п. 3.11 Розділу 3 тендерної документації вказана вимога: Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Всупереч зазначеного Учасником не подано в складі пропозиції гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 20 відсотків, а також відсутній в складі тендерної пропозиції копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Відповідно до п. 6.5. Розділу 6 тендерної документації: Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 грн.) (розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю, згідно статті ч. 3 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі) у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист довільної форми в складі тендерної пропозиції. Всупереч зазначеної вимоги Учасником не було надано в складі пропозиції відповідний гарантійний лист довільної форми, щодо надання учасником – переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 грн.) у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Згідно вимоги п. 3.3. Розділу 3 тендерної документації: Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Подана Учасником гарантія №876-24 від 30 січня 2024 року не відповідає затвердженій формі забезпечення пропозиції в частині п. 3 і п. 4. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати вірно заповнену Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно встановленої в Додатку №4 до тендерної документації. На виконання Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно форми таблиці А, із зазначенням вірної інформації щодо марки вантажного автокрана 10-2 т КС4574 (згідно договору №03 оренди машин та механізмів від 15.06.2023 року та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу). Крім цього надати читабельні (якісні, чіткі) копії свідоцтва про реєстрацію бульдозера ДТ 75 та екскаватора ПЕА-1, що дозволяють з’ясувати їхній зміст. На виконання вимоги п. 6.3. Розділу 6 тендерної документації надати копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою. Надати документи відповідно до вимог Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (згідно Форми Таблиці Г), лист-відгук про співпрацю за договором від замовника що вказаний в Таблиці Г, довідку (-и) форми КБ-3, із зазначенням вірної суми щодо виконання Договору підряду № 24 від 25 серпня 2022 р. із врахуванням усіх додаткових угод що були укладені до даного договору. Надати Акт (-и) звірки взаєморозрахунків із Замовником, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічного договору зазначеного у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г, чим не підтверджено відповідність вимоги п. 3 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пп. 1.1 та пп. 1.2.1. п. 3.11 Розділу 3 тендерної документації надати гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 20 відсотків, а також копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На виконання вимог п. 6.5. Розділу 6 тендерної документації надати гарантійний лист довільної форми, щодо надання учасником – переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 грн.) у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Відповідно до вимоги п. 3.3. Розділу 3 тендерної документації надати банківську гарантію, оформлену в частині п. 3 і п. 4. відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.